Hjælp til trådløst + fast internet
Redaktør: Moderators
Hjælp til trådløst + fast internet
Hey... jeg sys jeg engang har hørt at man godt kan være på 2 net samme tid...
jeg har selv 4/1 mbit... og så er det et trådløst net tæt på mig som oz er 4/1 og jeg har max i styrke...
er det ikke sån at jeg kan f.eks downloade på trådløst og spille på mit eget på samme tid??
jeg har selv 4/1 mbit... og så er det et trådløst net tæt på mig som oz er 4/1 og jeg har max i styrke...
er det ikke sån at jeg kan f.eks downloade på trådløst og spille på mit eget på samme tid??
Re: Hjælp til trådløst + fast internet
Du kan sagtens have begge og mange flere forbindelser sat til - det eneste du ikke rigtigt kan (uden 3. parts software) er at bruge begge (eller flere) forbindelser til samme transaktion (download).dj wubbi skrev:Hey... jeg sys jeg engang har hørt at man godt kan være på 2 net samme tid...
Altså kan du ikke hente lesbians.in.action.56.xxx.dvdrip.2008 med begge forbindelser på en gang. Men du kan godt spille CS på den ene forbindelse og hente med den anden...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ja så du henter den to gange - men hvad er fordelen ved det? Tænker mere på at "maxe" begge forbindelser ved at hente den samme fil til samme destination... Det har jeg aldrig set andet end 3. parts software være i stand tilCokeline skrev:Hvis du vil kan du tilslutte 253 udover dig selv.
Selvfølgelig kan du downloade 2 identiske fra samme IP?
Om serveren så tillader det er så en anden ting.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
hehe nej okay... men det var så det jeg gerne vel vide... så at når jeg henter f.eks film med den trådløse går det ikke ud over mit eget net når jeg gamer:Pstacok skrev:selvfølgelig kan du fx game cs på den ene forbindelse og hente fx rambo 4 på den anden forbindelse på samme computer - men kan ikke rigtig huske hvad man skal gøre.
hvordan??
nu ved jeg ikke om man kan, men inde i Kontrolpanel -> Netværksforbindelser, er der da noget der hedder Broforbindelser.. højreklik på en forbindelse og det står der..bluenzi skrev:det fedeste ville da være hvis man kunne "brokoble" de 2 forbindelser...det ville være geil, så du have 8/2 i stedet...men ved så ik om det skal være med 3. part software
Ikke helt samme formål.. Så laver du blot en bro mellem to forbindelser, således at du fx kan dele det trådløse netværk på lan, så alle kan komme på nettet gemmen dig....chreddy1 skrev:nu ved jeg ikke om man kan, men inde i Kontrolpanel -> Netværksforbindelser, er der da noget der hedder Broforbindelser.. højreklik på en forbindelse og det står der..bluenzi skrev:det fedeste ville da være hvis man kunne "brokoble" de 2 forbindelser...det ville være geil, så du have 8/2 i stedet...men ved så ik om det skal være med 3. part software
arh okayFrZ skrev:Ikke helt samme formål.. Så laver du blot en bro mellem to forbindelser, således at du fx kan dele det trådløse netværk på lan, så alle kan komme på nettet gemmen dig....chreddy1 skrev:nu ved jeg ikke om man kan, men inde i Kontrolpanel -> Netværksforbindelser, er der da noget der hedder Broforbindelser.. højreklik på en forbindelse og det står der..bluenzi skrev:det fedeste ville da være hvis man kunne "brokoble" de 2 forbindelser...det ville være geil, så du have 8/2 i stedet...men ved så ik om det skal være med 3. part software
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!