Fem@le

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Staerkes ven
Geografisk sted: 56. breddegrad
Kontakt:

Fem@le

Indlæg af Staerkes ven »

Søger to nummer med Fem@le :)

Fem@le - Lambada
Fem@le - Leaving on a Jetplane

Det er sådan dance agtigt :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Her er også lige de andre...

Fem@le - Boys
Fem@le - Centerfold
Fem@le - Land Of Make Believe
Fem@le - Leaving On A Jetplane
Fem@le - Lambada

http://www.sendspace.com/file/s71gey

Men bliver sku lidt nostalgisk med de Mp3 tags...

Kode: Vælg alt

Title:  Lambada
Artist: Fem@le
Album: Provided by: nco !!
Year: 2000
Comment: Downloaded from: beam.to/chart
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Staerkes ven
Kontakt:

Indlæg af Staerkes ven »

Du er kongen Cokeline :D
Billede
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

har faktisk hele deres album liggende?

Female_-_Party_FM-2001-NmE

Mindes de var nogle rigtig søde piger de 3, som så ualmindeligt godt ud, eller tager jeg fejl?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sig-Mund skrev:har faktisk hele deres album liggende?

Mindes de var nogle rigtig søde piger de 3, som så ualmindeligt godt ud, eller tager jeg fejl?
Lyder meget rigtigt - de spillede på IN et par gange i tidernes morgen... DOSE WERE DE DAYS
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Nop

Billede
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Sig-Mund skrev:har faktisk hele deres album liggende?

Nu ku jeg ikke lige finde et ordenligt billede af dem.. Men jo de var sku nogenlunde men når jeg tænker "Fem@le - lambada" Så kommer jeg sku til at tænke på mette hende fra aycan hun et satme også nice.. :D
Celebrate Your Life With House
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Sjålet fra denne tråd: http://www.chartattack.dk/viewtopic.php ... ight=scoop
Cokeline skrev: Blev iøvrigt lidt melankolsk da jeg kiggede på ID3 tag for denne fil...

File: \Fem@le - Leaving On A Jetplane (Scoop Radio Edit).mp3
Album: -nco! / www.chart-attack.com
Year: 2000
Comment: Don't spread this BMI release!
Morsomt :)

[quote="nco\"]
http://discotekin.dk/galleri/femaleRele ... 1-4-01.htm
http://female.acoon.dk/
[/quote]

Billede
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Arr de var sku ikke som jeg husker dem.. :D
Celebrate Your Life With House
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hentet fra; http://web.archive.org/web/200104201910 ... ecords.dk/

Singles : 	                 Leaving On A Jetplane, Lambada, Centerfold, The Land Of Make Belive
Members : 	                 Stine, Ditte, Tanya
Music style : 	             Using well known synth riffs from dance-classics, put together with a banging upfront trance/dance beat.
Album : 	                   Spring 2001
Chart position in Denmark :   Lollipop: Enter Dancechart.dk as Highest New Entry at # 12.
Leaving On A Jetplane:        Peak as # 7 in The Official Danish DJ/Club Chart. Peak as # 21 in the National saleschart.
Lambada:                      Peak. at no. 2 in The Official Danish DJ/Club Chart, and peak at no. 16 in The Top 20 single salgs chart.
Centerfold:                   Peak at no. 10 in The Official Danish DJ/Club Chart.
Producers : 	               Fem@le Producer Crew
Det må være nok nostalgi for i dag :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Ahhh der kan godt lige kommer lidt mere...

Chart Attack Anno 2000

http://web.archive.org/web/200104132158 ... m.to/chart

Req: Danseorkesteret, Kom tilbage nu  11 131 6/16/01 11:54:13 pm 
by: RealFrZ  

Cokeline  
Registered User
(8/22/01 9:21:19 pm)

REQ: Paint Shop Pro 7,0
--------------------------------------------------------------------------------
 Hej folkens  

Er der en som har Paint Shop Pro 7,0 (mener ikke at der en 8,0)

Please kontakt mig over ICQ

Hilsen Cokeline  

Haha omg

Også en klassiker! Postyr over at kun nogen havde adgang til TSA

Author  Comment  
JUMI2001
Registered User
(8/16/01 12:44:13 pm)
 SECRET AREA
--------------------------------------------------------------------------------
 Hvordan f�r man ACESS til det - og hvad sker der derinde ? 
\\ � JUMI �

bullah123  
Registered User
(8/16/01 2:36:07 pm)
 Re: SECRET AREA
 du f�r access hvis du har v�ret p� Chart Attack i et p�nt stykke tid (man kan ikke sige HVOR lang tid det skal v�re, det bed�mmer moderatorne)

n�, men s� skal du have vist en hvis hj�lpsomhed i den gamle del af Chart Attack (request, other stuff, links osv..)

�hm.. hvis du til sidst er n�et s� langt at du ligesom selv synes du har stillet en MASSE ting tilr�dighed for andre brugere p� Chart Attack, s� kan det v�re der efterh�nden, er ved at v�re en chance for at du kan f� adgang til det nye forum..  

men der skal siges "god" for dig, f�r du f�r adgang..
jeg vil sige at dem som egner sig til Secret Area pt. nok bliver kontaktet, endten af mig eller Will Not..

Dette er ikke for at smide en masse brugere ud af Chart Attack, det er blot en opfordring til ALLE om at v�re aktive p� Chart Attack! At dele en masse med andre og bytte l�s..

Det er det, som det nye forum skal bruges til! Udveksling af MP3'ere.. nye DivX's, VCD's og alt muligt sp�ndene..

der var bare brug for et sted hvor seri�se folk kunne v�re lidt i fred..
Det er det eneste.. det er ik en provokation eller noget lignende.. det er sku lavet i god tro  

h�ber det hjalp lidt til jer, som har t�nkt lidt over det nye forum  

Deep X Blue
Registered User
(8/16/01 2:44:25 pm)

Lyder godt... skulle ogs� selv til at sp�rge om der snart kom gang i secret area, da jeg ikke har v�ret s� aktiv i de sidste par dage, p� grund af sygdom (er i klar det er surt at v�re pisse hamrende fork�let p� nok �rets varmeste dag!?!?!?!)

n� men gl�der mig til at se hvad det er for noget der er blavet stablet p� benene.

Mvh 

((�`�.��.��(�`�.�Deep x Blue�.���)`�.��.����))

Edited by: Deep X Blue at: 8/16/01 1:57:42 pm

Gabriel2k  
Registered User
(8/16/01 2:51:25 pm)
 Lyder interessant.....  

-- |-Gabriel2k-| -- 

-| eLiTE Mp3 G0d |- 

thorolf15  
Registered User
(8/16/01 3:19:56 pm)

Tja... Har syntes det var ret interresant lige siden jeg f�rste gang snakkede med bullah om det... Gl�der mig til der kommer lidt "skub" i det!  

mvh Thorolf  
e-mail: thorolf15@hotmail.com icq:72755752

Edited by: thorolf15   at: 8/16/01 7:45:52 pm

Nuk3r
Registered User
(8/16/01 8:34:18 pm)
 syntes
 p� en m�de det er klamt at i udelukker nogle seri�se folk som ikke sletter myplay accounder osv.. men selvf�lgelig det kan jo ikke undg�s.. fatter seri�st ikke de folk der skal �del�gge det for andre.. Men Men s�dan er der vel nogle spassere som er.. men s� kommer mit sp�rgsm�l s� kan i ikke lave et forum hvor der ogs� kan byttes divs vcds osv, gider ikke poste s�dan noget i generalt og other stuff osv.. det h�rer ligesom ikke ind der.. Jeg ved nogle som feks mig vile syntes det var for fedt da det mest er film jeg g�r mig i.. Men n�r alt kommer til alt er det vel fair nok at udelukke andre, s� det ikke bliver slettet osv. H�ber bare en dag folk fatter at lade v�re med at lave s�dan noget lort s� var der slet ikke brug for en secret area hvis fok bare kunne finde ud af at v�re normale det pisser mig af s�dan noget ARGHHHHHH 

bullah123  
Registered User
(8/16/01 10:09:16 pm)
 Re: syntes
 att: Nuk3r

hej hej..

hmm jeg kan godt se din mening med at udelukke folk! jeg har selv skide d�rlig samvittighed over at der er s� mange som er okay..
men! det er pisse sv�rt at lukke "de rigtige" ind.. helt sei�st!! jeg fatter ik hvad pokker vi skal g�re..

indtil videre siger vi at folk skal v�re kendt p� chart attack for at komme ind i Secret Area..
DVS. de skal have hjulpet rundt omkring en masse gange!! OG DET ER DER MANGE SOM HAR!!!! og de kommer jo ogs� ind.. hehe  
men, tilbage til det med at poste movies..

post bare i "Links" det er da et godt sted.. jeg postede selv lidt derinde.. og folk replyede da og hentede en masse!!
det eneste som holder mig tilbage fra at g�re det igen er de forbandede DELETERS!! hehe..

c ya.. (keep ya head up!) 

fReAkDK
Registered User
(8/16/01 11:31:03 pm)
 HeyZa .... :-)
Jeg har lige fundet frem til dette glimragende board :-) Jeg t�nkte hvor meget skal man stille til r�dighed for at f� adgang til Secret Area ??? Jeg har en FTP jeg kan stille til r�dighed, den k�rer dog ikk 24/7 .... men tilgeng�ld ligger der ca. 30 gigZ online og jeg har ca. 20 mp3 cd'Z til at ligge med en masse blandet ... Anyway, er i hvert fald int. i at se hvad secret area er for noget :-)

regards freak 

DJ Plys  
Registered User
(8/17/01 12:40:54 am)

Til Freak !!!!
 Du l�ser da vist d�rligere end du skriver....

Hvis du l�ser topic igen, ville du m�ske kunne udlede af teksten, at du ikke umiddelbart anses for v�rende CA-bruger, i et s�dant omfang, at du kan tildeles en axx. til Secret Area.

Du beskriver jo dig selv som ny her p� CA, og det er ikke just newbies der er t�nkt p� i d�n sektion ( ! )

Think about it  

Never underestimate the Power of the P*L*Y*S !

.::Plys.::: ........................ICQ 62210668......................... <

fReAkDK
Registered User
(8/17/01 2:02:24 am)
 N� sorry for askin!!!!!!! Synes sQ godt nok du er piZZe provokerende fordi jeg skriver lidt poppet beh�ver du vel ikk ragge ned p� mig?? Det kan da godt v�re jeg er en newbie p� dette board osv... Men jeg anser sQ ikk mig selv for at v�re newbie ellers, bare fordi der er et par enkelte sm�ting man ikk lige er klar over beh�ver du sQ ikk rakke ned p� mig som om du er gud ham selv! Jeg spurgte p�nt og ordentligt og du svarer sQ ikk just s�en! Jeg spurgte bare om det evt. var muligt at f� adgang til Secret Area, hvis man selv stillede noget til r�dighed... Og foresten stod der jo ikk noget om at newbies ikk kunne f� adgang, s� vidt jeg kunne se ud af replys var det er man skulle v�re behj�lpelig og v�re seri�s! Jeg er behj�lpelig (har godt nok ikk lige v�ret det herinde endnu da jeg lig er kommet til, men fx. news /alt.dk.warez kan man da se flere at mine replys) hj�lper gerne folk jeg kan hj�lpe! Seri�s er jeg da! Eller hvad er din definition p� seri�s ? N�r jeg snakker 'seri�s' er det ikk at slette p� pubs osv. og UL n�r man DL fra en server selvom der er no ratio.... Eller er der en anden opfattelse herinde?
BTW s� er det sQ da liges� surt for os andre "seri�se" brugere som ikk m� bruge Secret Area at poste noget som andre deleters anyway vil slette! Det giver jo ingen mening! Hvorf laver man s� ikk en eller anden form for "try-out" membership? 

bullah123  
Registered User
(8/17/01 10:19:29 am)
 hov hov hov.. FreakDK!!
DJ Plys giver dig sku ingen skideballe.. rolig nu  

du har ikke l�st beskederne i denne post, ellers ville du nok ik have spurgt..

som jeg har skrevet tidligere (ja i dette post! i min f�rste besked)

"..du f�r access hvis du har v�ret p� Chart Attack i et p�nt stykke tid (man kan ikke sige HVOR lang tid det skal v�re, det bed�mmer moderatorne)"

og vi kan jo konkludere at med dine 4 posts... s��� har du jo nok ik v�ret her i ALT for lang tid..
men jeg tror stadig ik DJ Plys rakkede ned p� dig p� nogen m�de.. han ville s�m�nd bare fort�lle dig at du lige skal l�se de andre beskeder inden du sp�'r!!

ang. din deling af musik og andet til andre brugere.. posts dem da bare i links!! spark en masse r�v der inde og g�r dig selv lidt popul�r, s� er chancen for at du f�r adgang til Secret Area (selvom du ik har v�ret p� C-A) STOR! hvis du beviser hvor god du er til at dele med andre..

h�ber det hjalp lidt mere..
mvh Bullah  

F ace l e s s s s
Registered User
(8/17/01 10:33:56 am)
 Hey Bullah

Kan du ikke kontakte mig ang. adgang til Secret Area? Enten p� face_lesss@hotmail.com eller over ICQ 123853667.

Faceless

fReAkDK
Registered User
(8/17/01 11:51:54 am)
 Sorry kan godt v�re han ikk mente det i den retning, men han virker sQ i hvert fald s�dan! Havde godt l�se de andre posts, men synes egentlig det var lidt tvetydigt hvad der stod, s� jeg spurgte (i en p�n og ordentlig tone vel og m�rke), og s� for at at vide at l�ser og staver d�rligt! Og at der alts� ikk er brug for nogle newbies derinde! bla bla bla! S� er det da klart man f�ler sig st�dt p� en eller anden m�de!  

regards freak 

BIG BUDA
Registered User
(8/17/01 11:53:08 am)
 Det virker sm en fed ide....

H�ber det holder

BUda 

falslev
Registered User
(8/17/01 2:05:48 pm)
 Rigtig god ide. Det har der uden tvivl manglet.

Og til alle jer der syntes i bliver snydt fordi der er noget i ikke har adgang til kan jeg kun sige: T�nk jer om 2 gange.

Et secret area er godt for alle p� CA. T�nk engang p� alle de brugere der nu vil uploade i masse vis for at blive godkendt til secret area. -det er noget alle kommer til at nyde godt af.

zhydk
Registered User
(8/17/01 2:15:07 pm)

Er ikke helt med p� hvordan man finder ud af hvem der er seri�se brugere og hvem der ikke er...

Er der en hvis m�nge man skal have uppet ...nej vel

Skal man selv melde sin interesse ? Eller bliver man "headhuntet" ? ... 
Vodka in...Freeq out
Mail : Zhy@zhy.dk
Uret og Gaslight RULEZ

Gabriel2k  
Registered User
(8/17/01 2:29:53 pm)
 @#%$ nu jer......I lyder sgu da lidt for �ndsvage....Det er bare endnu et nyt "rum" man kan f� axx til. I lyder som om at i lever for at komme ind i "The Secret Area". 

Bare fordi man har f� posts herinde betyder det ikke n�dvendigvis at man er newbie. Jeg har sgu v�ret her siden tidernes morgen, og lige nu har jeg kun 10-20 posts fordi jeg har lavet en ny bruger. 

Og jer med flere hundrede skal sgu da ikke tro at i er bedre end de andre.

-" Get a grip people..........." 

-- |-Gabriel2k-| -- 

-| eLiTE Mp3 G0d |- 

F ace l e s s s s
Registered User
(8/17/01 2:32:53 pm)
 Jeg er helt enig med Gabriel, for hvem siger at en gut med 20 posts nogen sinde har hjulpet andre. Men s�dan er der jo s� meget...

Faceless

zhydk
Registered User
(8/17/01 3:19:25 pm)

gabriel : "@#%$ nu jer......I lyder sgu da lidt for �ndsvage....Det er bare endnu et nyt "rum" man kan f� axx til. I lyder som om at i lever for at komme ind i "The Secret Area". "

Hold dog op...lyder som om vi er forbrydere (og nej, mener ikke mht. mp3  )....vi har bare hver vores form for at vise interesse...

Og s� vidt jeg kan se er du oxo interesseret i d nye rum  

Vodka in...Freeq out
Mail : Zhy@zhy.dk
Uret og Gaslight RULEZ

F ace l e s s s s
Registered User
(8/17/01 3:25:22 pm)
 Burde m�ske rette mig selv...

Synes ideen om et forum for "trusted members" er rigtig god, da jeg hader folk der sletter ens hj�lpende arbejde. Mener bare at det er sv�rt at bed�mme hvem der egner sig til access og hvem der ikke g�r.

Faceless

1MrGreg1
Registered User
(8/17/01 7:44:52 pm)
 ka kun tilslutte mig gabriel................ det stinker at nogle af jer med 1000vis af replies tror vi er newbier...........

Er jeg sgu ik.......... har bare lavet en ny bruger.......... og jeg er holdt op med at pubbe p� CA pga. af de LEDE deleters........

N� da da jeg havde vidst en d�rlig dag ig�r........ he he 

mener det nu ik s� h�rdt men skal nok f�le mig truffet af den der bide besked............ s� glad???? d�rmanden???? er der nu kun en???? he he 

ftp://chart:attack@The-Greg.dyndns.dk -*-*- tjek den free axx for alle nogle dage.......
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Kan huske nogen fra en DK rel gruppe slettede et par monster myplays jeg havde, så jeg turde ikke være med i tsa ;) Ellers en sjov tid her på stedet :)
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Yir! Kan godt huske det der med Freak der ikke kunn affotografere og forstå et kort, kollektivt budsab xD
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Anisha

Indlæg af Anisha »

nogle der kan uploade original versionerne af disse numrer?

på forhånd tak.
Brugeravatar
Hede89

Indlæg af Hede89 »

Gider du der har albummet liggende at uploade det? :) :) på forhånd tak!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Anisha skrev:nogle der kan uploade original versionerne af disse numrer?

på forhånd tak.
Tror jeg har Kaoma - Lambada liggende originalt et sted, den kan jeg lige rippe.
Gider du der har albummet liggende at uploade det? på forhånd tak!
Smider op imorgen
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Staerkes ven
Kontakt:

Indlæg af Staerkes ven »

Er der nogen der gider at smide Fem@le - Lollipop op :D
Billede
Ipip

Indlæg af Ipip »

Kommer Her:
Staerkes ven
-
Fem@le - Lollipop (Kaydee Radio Mix) - Hele Albumet Kan Komme op Hvis Det Var Noget!

Downloadlink: http://rapidshare.com/files/109205232/F ... _.mp3.html
Så Taler vi ikke Mere Om Den Sag! c'',)
Staerkes ven
Kontakt:

Indlæg af Staerkes ven »

Takker mange gange :D

Ja hvis du gider at ligge hele albummet op, så ville det være kanon :D
Billede
Feedback Mathias
Geografisk sted: Bramming (ved Esbjerg)

Indlæg af Feedback Mathias »

hey..
ville høre om der var nogle der kunne reuppe centerfold med female eller deres album

på forhånd tak : )

/ Mathias
Besvar