Jeg har prøvet det som står der, men virker ikke. Hvad gør man så?? Nogle som har haft samme problem? Kører med Norton 360, og har været inde og tilføje spillet, den kan sagtens hente servere mv. men ikke connecte med VAC tingen.Der kunne ikke oprettes forbindelse til Steam VAC serverne. Hjælp til Netværksfejlsøgning fås på dette link: http://support.steampowered.com/kb_arti ... _faqid=374
Day Of Defeat hjælp.
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Day Of Defeat hjælp.
Har fået aktiveret min account hos Steam, og hentet Day Of Defeat via. Steam, men når jeg starter et spil og den opretter forbindelse når den og downloade maps osv. indtil den skal sende klientoplysninger, med noget VAC, fejler den og skriver:
jeg har haft samme problem i CS Source.. det virkede da jeg genstartede steam. Og hvis dette ikke virker for dig , så genstart compen
, og hvis dette ikke virker så geninstaller steam.
edit: og for "guds" skyld !! drop Norton bæantivirus (undskyld mit sprog
) men Norton kan ikke bruges til noget som helst. Brug deres removal tool fra norton som du kan hente fra deres side, derefter download Avast , AVG eller Antivir (hvad du nu selv ønsker) .. og så burde du være godt kørende 
Og det er pågrund af Steams lorte VAC service som fucker lige for tiden. Der er MANGE andre der også har det problem, men ovenstående burde klare problemet
, og ellers så sluk for firewallen og antivirus når du skal game. Og ellers så gentag proceduren for ovenstående, så burde det virke.
edit: og for "guds" skyld !! drop Norton bæantivirus (undskyld mit sprog
Og det er pågrund af Steams lorte VAC service som fucker lige for tiden. Der er MANGE andre der også har det problem, men ovenstående burde klare problemet
I'm just a lesbian...trapped in a man's body