Day Of Defeat hjælp.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Day Of Defeat hjælp.

Indlæg af amh »

Har fået aktiveret min account hos Steam, og hentet Day Of Defeat via. Steam, men når jeg starter et spil og den opretter forbindelse når den og downloade maps osv. indtil den skal sende klientoplysninger, med noget VAC, fejler den og skriver:
Der kunne ikke oprettes forbindelse til Steam VAC serverne. Hjælp til Netværksfejlsøgning fås på dette link: http://support.steampowered.com/kb_arti ... _faqid=374
Jeg har prøvet det som står der, men virker ikke. Hvad gør man så?? Nogle som har haft samme problem? Kører med Norton 360, og har været inde og tilføje spillet, den kan sagtens hente servere mv. men ikke connecte med VAC tingen.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg ved ikke om det kan være det, men prøv at deaktivere Norton helt, og så åben det..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

chreddy1 skrev:jeg ved ikke om det kan være det, men prøv at deaktivere Norton helt, og så åben det..
Det har virket med Norton.
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

prøv view>bandwidth monitor og se om den er ved at installere updates eller noget :-)
Barry Lloyd
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

stacok skrev:prøv view>bandwidth monitor og se om den er ved at installere updates eller noget :-)
I spillet eller i Steam ?
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

amh skrev:
stacok skrev:prøv view>bandwidth monitor og se om den er ved at installere updates eller noget :-)
I spillet eller i Steam ?
Prøv i begge dele
Barry Lloyd
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

0 kb/s står den på allesammen.
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

Indlæg af Goddie550 »

jeg har haft samme problem i CS Source.. det virkede da jeg genstartede steam. Og hvis dette ikke virker for dig , så genstart compen :) , og hvis dette ikke virker så geninstaller steam.

edit: og for "guds" skyld !! drop Norton bæantivirus (undskyld mit sprog :oops: ) men Norton kan ikke bruges til noget som helst. Brug deres removal tool fra norton som du kan hente fra deres side, derefter download Avast , AVG eller Antivir (hvad du nu selv ønsker) .. og så burde du være godt kørende :)
Og det er pågrund af Steams lorte VAC service som fucker lige for tiden. Der er MANGE andre der også har det problem, men ovenstående burde klare problemet :) , og ellers så sluk for firewallen og antivirus når du skal game. Og ellers så gentag proceduren for ovenstående, så burde det virke.
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
Besvar