Wii - Chip ? Hvilken og hvor?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Wii - Chip ? Hvilken og hvor?

Indlæg af 9 »

Hejsa..
Ejer en nintendo wii.. Men har sgu egentlig kun sport pakken til det..
Har kigget lidt efter en chip..
Har fundet www.mm-konsol.dk, nogen der har erfaring med denne side?
Og nogen der ved hvilken chip der er bedst ?:)
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Min kammerat har købt fra MM konsol efter min anbefaling, og det har absolut kørt uden problemer. WiiKey virker fejlfrit, og samtlige spil jeg har lavet til ham har kørt uden problemer :)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Jeg overvejer også at sende min til MM... Men min er skilt ad og ved ikke om de gider det...
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

PsyClone
har du fået den billigere fordi det er samlesæt ?? :)
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Nej nej... Købte den på www.bozz.dk lige da den kom frem.
Købte en chip fra england og lokkede en ven til at installere den hvilket resulterede i et afbrændt chipset som dog virkede, men "broen" var ødelagt. Så der kunne åbenbart ikke installeres en ny chip.

Men det mener MM at kunne... Ved bare ikke helt om det kun er varm luft. Gider ikke betale for fragten derned og hjem bare for at de fortæller at det ikke kan lade sig gøre.
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

MM har nu altså styr på det. Og hvis de har fortalt dig det, Psyclone. Så tro på at det passer.

Jeg har i hvert fald ikke noget negativt at sige om dem eller deres service
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
niller

Indlæg af niller »

Jeg har lige kigget MM-konsol's hjemmeside, da jeg overvejer at investere i en Wiiiiii. Forstår jeg det rigtigt, når de højeste serienumre (= dem der sælges i butikkerne pt. formentlig) koster 1500,- at chippe eller kan det gøres billigere på anden vis? Det fordobler jo nærmest prisen lige pludselig og hvis man så også lige skal have en ekstra remote og sådan... Hvad er jeres erfaringer?
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

niller skrev:Jeg har lige kigget MM-konsol's hjemmeside, da jeg overvejer at investere i en Wiiiiii. Forstår jeg det rigtigt, når de højeste serienumre (= dem der sælges i butikkerne pt. formentlig) koster 1500,- at chippe eller kan det gøres billigere på anden vis? Det fordobler jo nærmest prisen lige pludselig og hvis man så også lige skal have en ekstra remote og sådan... Hvad er jeres erfaringer?
Det rigtig nok, jo nyere Wii'en er, så koster chipen "lidt" ekstra. Jeg har en kunde, hvor de har været med til at test, og videre udvikel wii'en. Og de snakker ellers om den dyre er til at finde for 800kr i udlandet.
niller

Indlæg af niller »

Ok, tak for hjælpen. Man kan jo håbe det bliver billigere om noget tid så...
Besvar