Hejsa..
Ejer en nintendo wii.. Men har sgu egentlig kun sport pakken til det..
Har kigget lidt efter en chip..
Har fundet www.mm-konsol.dk, nogen der har erfaring med denne side?
Og nogen der ved hvilken chip der er bedst ?:)
Wii - Chip ? Hvilken og hvor?
Redaktør: Moderators
Nej nej... Købte den på www.bozz.dk lige da den kom frem.
Købte en chip fra england og lokkede en ven til at installere den hvilket resulterede i et afbrændt chipset som dog virkede, men "broen" var ødelagt. Så der kunne åbenbart ikke installeres en ny chip.
Men det mener MM at kunne... Ved bare ikke helt om det kun er varm luft. Gider ikke betale for fragten derned og hjem bare for at de fortæller at det ikke kan lade sig gøre.
Købte en chip fra england og lokkede en ven til at installere den hvilket resulterede i et afbrændt chipset som dog virkede, men "broen" var ødelagt. Så der kunne åbenbart ikke installeres en ny chip.
Men det mener MM at kunne... Ved bare ikke helt om det kun er varm luft. Gider ikke betale for fragten derned og hjem bare for at de fortæller at det ikke kan lade sig gøre.
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Jeg har lige kigget MM-konsol's hjemmeside, da jeg overvejer at investere i en Wiiiiii. Forstår jeg det rigtigt, når de højeste serienumre (= dem der sælges i butikkerne pt. formentlig) koster 1500,- at chippe eller kan det gøres billigere på anden vis? Det fordobler jo nærmest prisen lige pludselig og hvis man så også lige skal have en ekstra remote og sådan... Hvad er jeres erfaringer?
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Det rigtig nok, jo nyere Wii'en er, så koster chipen "lidt" ekstra. Jeg har en kunde, hvor de har været med til at test, og videre udvikel wii'en. Og de snakker ellers om den dyre er til at finde for 800kr i udlandet.niller skrev:Jeg har lige kigget MM-konsol's hjemmeside, da jeg overvejer at investere i en Wiiiiii. Forstår jeg det rigtigt, når de højeste serienumre (= dem der sælges i butikkerne pt. formentlig) koster 1500,- at chippe eller kan det gøres billigere på anden vis? Det fordobler jo nærmest prisen lige pludselig og hvis man så også lige skal have en ekstra remote og sådan... Hvad er jeres erfaringer?