Jeg søger ovenstående happyhardcore-track i et hvert muligt mix og en hver afskygning.
Jeg ligger selv inde med "Scott Brown's Ear Closer Remix"
På Forhånd Tak.
Brisk - Eyeopener
Redaktør: Moderators
Brisk - Eyeopener
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
1) Trixxy, Brisk - Eyeopener (Brisk '99 Remix) [Eye-Opener (Brisk '99 Remix) / Goodbye Summertime (12") - RAR 019]
2) Brisk - Eyeopener (Scott Brown's Earcloser Remix) [Eyeopener (Scott Brown Earcloser Remix) / Mindpunks (12") - NG025]
3) Brisk, Vagabond - Eyeopener 2007 [Brisk & Vagabond* - Eyeopener 2007 / Enviromental Product - NG076]
4) Brisk & Trixxy - Eye Opener (Ham Remix) [Absolute Hardcore 3 (3xLP) - CSR CD 5356]
5) DJ Brisk & Trixxy - Eye Opener [DJ Brisk & Trixxy* - Eye Opener / I Need Somebody - RAR 015]
Hvad jeg lige kunne google - den sidste er vist en original :)
2) Brisk - Eyeopener (Scott Brown's Earcloser Remix) [Eyeopener (Scott Brown Earcloser Remix) / Mindpunks (12") - NG025]
3) Brisk, Vagabond - Eyeopener 2007 [Brisk & Vagabond* - Eyeopener 2007 / Enviromental Product - NG076]
4) Brisk & Trixxy - Eye Opener (Ham Remix) [Absolute Hardcore 3 (3xLP) - CSR CD 5356]
5) DJ Brisk & Trixxy - Eye Opener [DJ Brisk & Trixxy* - Eye Opener / I Need Somebody - RAR 015]
Hvad jeg lige kunne google - den sidste er vist en original :)
http://www.sendspace.com/file/956cre
Her er en rar-fil med alle versionerne
Jeg siger tak til Sidane og Frz for hjælpen
Jeg fandt dem på en torrent-side 
Her er en rar-fil med alle versionerne
Jeg siger tak til Sidane og Frz for hjælpen
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.