S: World of Warcraft Account (horde - pvp realm)

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
jmunch

S: World of Warcraft Account (horde - pvp realm)

Indlæg af jmunch »

Hej alle.. Ved godt det ikke lige er det oplagte sted, men hvis nogen skulle være interesseret i en WoW account med 3 level 70 - Priest, Warrior, Rogue.
Så skriv lige en besked da jeg gerne vil af med min.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Velkommen tilbage til virkeligheden :P
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

..

Indlæg af T-Man »

Cokeline skrev:Velkommen tilbage til virkeligheden :P
hehe :lol:

Er det egentlig ikke ulovligt at sælge de der accounts?
Ja, jeg er personligt ligeglad, men kan det ikke blive misbrugt, hvis nu den nye bruger fucker det op?
<HR>
<center>:)</center>
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Flyttet.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Tak tak Coke ;)

Og jo, det er ulovligt at sælge dem. Men hva faen.. kan lige så godt prøve, går den så går den.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Var så tæt på at smide en PM efter dig.. Men...
Har en 70'er warrior (tank) på et andet realm. Kan ikke se det sjove i at "overtage" en andens slid og slæb.

Men prøv ebay :)
Dopefisk

Indlæg af Dopefisk »

Hvad havde du tænkt dig at sælge den for ?
Hvorfor være NORMAL ?
Når det er sjovere at være GAL ?
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Hov .. havde ikke selv set at du havde skrevet. Men ved ikke hvad jeg ville have for dem. Warrior og priest har forholdsvis fint gear. Roguen er møg gammel og har skod gear. Men du kan skrive et bud privat.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

syg syg syg syg verden

Nogle der vil købe et Duke Nukem Save game ? jeg er i level 4 og har kun brugt lidt koder - du kan få den for 50 kroner eller et savegame fra minestryger.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

DjMail skrev:syg syg syg syg verden

Nogle der vil købe et Duke Nukem Save game ? jeg er i level 4 og har kun brugt lidt koder - du kan få den for 50 kroner eller et savegame fra minestryger.
Det kan man jo ikke sammenligne :)
Har brugt hvad der svarer til omkring 100 dage på de 2 af dem. Dog over 3 år ikke, men det er stadig meget tid!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Forskellen er, at du opnår et tilnærmelsesvist unikt resultat i spillet, hvilket du ikke ville gøre i Duke Nukem. Derved vil du kunne tilbyde noget andet end andre vil, hvis du sælger en karakter, hvor i mod du ikke vil kunne prisdifferentiere i branchen for Duke Nukem savegames, da disse er på et marked under fuldkommen konkurrence med mængdetilpassere.

Yderligere, så er der ikke en "slutning" i spillet og dermed, så køber man sig ikke til slutningen, men til at gøre livet lettere.

Iøvrigt ville jeg være ked af at spille på en køb char, da glæden ikke ville være den samme før man har spillet på den meget længe.

(Er iøvrigt en tidligere no-lifer med 6x70 og en feral druid i BT-gear - fed volapyk for dem der ikke har spillet WoW)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Haha ;) enig, enig!
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

dwr skrev: (Er iøvrigt en tidligere no-lifer med 6x70 og en feral druid i BT-gear - fed volapyk for dem der ikke har spillet WoW)
Ehh.. haha.. ok :) Fattede nada nej!

Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe kan godt lide at mit indlæg blev taget så seriøst - men altså det savegame kan vi stadig godt snakke om. Koster kun en vejgaard dollar :)
Besvar