Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har lige fået installeret Windows Media Center 2005 på min laptop,
men jeg har et lille problem, den siger et eller andet med at jeg skal registre inden 30 dage :S Har fundet nogle programmer der skulle kunne snyde Windows til at tro at jeg har købt den originale men synes ikke jeg kan få det til at virke? Er der måske nogle der vil hjælpe mig?
Du kan købe en original nøgle af mig, hvis du vil ? Jeg har sådan et fint klistermærke som er klistret fast på min pc, men da jeg fik pcen installerede jeg xp. Siden er jeg så gået over til vista, men jeg har nøglen. Og den virker
snabelfisk skrev:Du kan købe en original nøgle af mig, hvis du vil ? Jeg har sådan et fint klistermærke som er klistret fast på min pc, men da jeg fik pcen installerede jeg xp. Siden er jeg så gået over til vista, men jeg har nøglen. Og den virker
Okay hvor meget skal du sådan ca have for den nøgle?
En ting du lige skal være opmærksom på er at selv om du køber den nøgle af ham er den ikke lovlig, den glæder kun til den pc som har klistermærket siddende på.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Du kan købe sådan et program af mig, som selv generere en kode til dig. Det skal du få for 500.- 600.- hvis jeg også skal brænde det ud på en skive og sende til dig pr. post. Kræver du betaler porto også så.
DoMiNaToR skrev:En ting du lige skal være opmærksom på er at selv om du køber den nøgle af ham er den ikke lovlig, den glæder kun til den pc som har klistermærket siddende på.
Det er muligt, men koden er ikke blacklisted og vil sagtens kunne køre på hans pc, da jeg aldrig har haft min taget i brug