Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
da folk er begyndt at skrive i tråden feriepenge, hvor meget de får tilbage i skat, laver jeg lige den her tråd så vi kan holde det adskilt.
desuden opreter jeg den for at informere om at det allerede nu er muligt at tjekke hvor meget man får tilbage
http://www.tastselv.skat.dk/ og log på med ønskede kode... derefter skal man klikke på det punkt der hedder "Årsopgørelse" og så den valgte opgørelse.
jeg får 4345,00 kr. tilbage
de skal bruges på et spejlrefleks kamera.
1619 tilbage til mig - Ikke alverden og aner ikke hvad jeg skal bruge dem på - hvis jeg overhovedet får dem. I hvert fald ikke nogle penge jeg har specielle planer med.
odder skrev:1619 tilbage til mig - Ikke alverden og aner ikke hvad jeg skal bruge dem på - hvis jeg overhovedet får dem. I hvert fald ikke nogle penge jeg har specielle planer med.
Jeg kan godt bruge dem ! du kan få en PM med kontooverførlses oplysninger
1982,00 tilbage! Fandeme nice, ovenpå den negative overraskelse jeg fik den anden dag, hvor min far og jeg havde beregnet at jeg skulle betale 8200 ekstra i skat.
Så vidt jeg lige hurtigt kan regne ud..så burde jeg få penge tilbage...
Men da jeg er selvstændig skal jeg først aflevere udvidet selvangivelse før jeg får noget at vide..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Kan ikke se mine oplysninger da SKAT hvert eneste år fucker op i min tast-selv kode. Har stadig ikke endnu modtaget en kode som dur og når jeg så bestiller en ny kommer koden efter ca. 1 -1½ måned efter... super service...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!