Køb fra UK iTunes Store med DK Visa/på anden måde?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mikkel
Geografisk sted: DK

Køb fra UK iTunes Store med DK Visa/på anden måde?

Indlæg af Mikkel »

Ja, har kigget både i selve iTunes Store og har også søgt lidt rundt på nettet, og alt tyder (desværre) på at ovenstående er helt og aldeles umuligt, medmindre man har såkaldte "Gift Cards" fra UK (hvilket jeg ikke har). Jeg har aldrig brugt iTunes Store (eller iTunes Media Player) før nu, og har egentlig kun hentet det for at få en bestemt Live Session EP, som desværre ku ner tilgængelig i UK-butikken. Er der nogen der kiender en omvej, eller som eventuelt selv har en UK-konto, og hvor vi så kan aftale noget betaling?

På forhånd tak for alt hjælp!
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Ingen der har nogle tips?
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hvad er det for en Live Session EP?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Alphabeats. Der er denne: http://clkuk.tradedoubler.com/click?p=2 ... rId%3D2003 og en anden på UK iTunes Store.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

køb de giftcards på Ebay, og opret din bruger til et hotelværelse i london fx.

det ved jeg der er mange der gør for at ku leje film osv på US Store.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Besvar