Hvis ikke der er et, hvad så med at starte et nyt?
Jeg holder på bl.a. Julian ft. Al Johnson - What is Love 2008
Jeg har ryddet lidt op i din tråd for dig //dwr
Redaktør: Moderators

nco skrev:Måske vi er lidt tidligt ude (det sner ude for mit vindue), men Utah Saints - Something Good har så absolut potentiale. Fed video, plus så er der et eller anden over sangen, som minder mig om temaet til Miami Vice. Kunne godt lyde som de har stjålet et rif derfra.
*host* Starkillers Undone remix *host*QrazyLeg skrev:Portishead - Three
Men ellers tror jeg til dels ligesom Raun at det er i høj grad de gamle klassikere, der bliver hevet frem (dog nok ikke samme numre)
Jeg forestiller mig et lækkert genhør med IIO - Rapture blandt andet kommer til at ligge højt på listen.
Superfedt nummer og genial video. Ikke tit man ser den slags kvalitet for musikvideoer til elektronisk musik.nco skrev:Måske vi er lidt tidligt ude (det sner ude for mit vindue), men Utah Saints - Something Good har så absolut potentiale. Fed video, plus så er der et eller anden over sangen, som minder mig om temaet til Miami Vice. Kunne godt lyde som de har stjålet et rif derfra.
Hehe, same here da! Ja jeg synes også Break My Fall er et udemærket track, men ikke lige et jeg bliver helt crazy overchreddy1 skrev:nu du siger det.. jeg kommer helt sikkert til at høre Elements Of Life dvd'en til sommer, en hel del.. nok også Break My Fall.. er blevet helt vild med den, og har aldrig rigtigt hørt den før nu..
gammelt musik, ka fandeme oss godt rykkes på til sommer..
Jeg er blevet helt vild med Richard Durand remixet af den - også Radio Edit'et af den (Men kun pga. introenDJ Sasj skrev:Hehe, same here da! Ja jeg synes også Break My Fall er et udemærket track, men ikke lige et jeg bliver helt crazy overchreddy1 skrev:nu du siger det.. jeg kommer helt sikkert til at høre Elements Of Life dvd'en til sommer, en hel del.. nok også Break My Fall.. er blevet helt vild med den, og har aldrig rigtigt hørt den før nu..
gammelt musik, ka fandeme oss godt rykkes på til sommer..Ja lidt gammelt musik er heller aldrig af vejen nej.
okay.. jeg syns så at Airbase Remix og Album Version er fedestgoafreak skrev:Jeg er blevet helt vild med Richard Durand remixet af den - også Radio Edit'et af den (Men kun pga. introenDJ Sasj skrev:Hehe, same here da! Ja jeg synes også Break My Fall er et udemærket track, men ikke lige et jeg bliver helt crazy overchreddy1 skrev:nu du siger det.. jeg kommer helt sikkert til at høre Elements Of Life dvd'en til sommer, en hel del.. nok også Break My Fall.. er blevet helt vild med den, og har aldrig rigtigt hørt den før nu..
gammelt musik, ka fandeme oss godt rykkes på til sommer..Ja lidt gammelt musik er heller aldrig af vejen nej.
)
Richard Durand går man stort set aldrig fejl af, super produktioner fra hans side! Hans remix af Flight 643 er mega nice, og det var så vildt da Tiësto spillede det i Parken, Jihaaa!goafreak skrev:Jeg er blevet helt vild med Richard Durand remixet af den - også Radio Edit'et af den (Men kun pga. introenDJ Sasj skrev:Hehe, same here da! Ja jeg synes også Break My Fall er et udemærket track, men ikke lige et jeg bliver helt crazy overchreddy1 skrev:nu du siger det.. jeg kommer helt sikkert til at høre Elements Of Life dvd'en til sommer, en hel del.. nok også Break My Fall.. er blevet helt vild med den, og har aldrig rigtigt hørt den før nu..
)