L.O.C's nye album - nu er det der!!! (link på side 4)
Redaktør: Moderators
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Det skal du ikke være stolt af - det er kun tabere der tager sådan noget shiaatstacok skrev:jeg er os på coake!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
kalleanker
Kode: Vælg alt
LOC-Tortur.2008.BADBiTS-2VERSiONS
LOC - Tortur.mp3
LOC - Tortur reverse.mp3
Nummeret er her ogsÕ hvor det bliver spillet bagfra, da der er skjulte ting i det,
som kun kan h°res nÕr det spilles bagfra.
Length: 275 seconds
MPEG 1.0 layer 3
128kbit, 10567 frames
44100Hz Stereo
CRCs: Yes
Copyrighted: No
Original: No
Emphasis: None
Source:....: WEBrip.
BB only.Nappet fra NT:
Hvis man nu hører godt efter og leger lidt med sit musik program kan man prøve at gøre sådan at det kun er venstre højtaler som spiller så er det der at hun går amok og siger:
Aav, du skal fandme ikke røre ved mig, gå væk din nar, det min bedste venindes lillebror, du syg i hoved tror du jeg knepper med alle jeg snakker med, det sidste gang jeg går i byen med dig, nej ved du hvad det der, det gider jeg ikke høre på, du kigger altid på mig som om jeg er en fucking luder jeg er så fucking træt af det
Hvis så man tager højre højtaler så bliver det til en masse tuden efterfulgt at hun hulker " Du må ikke gå fra mig "
Det er så vist også det eneste der er i den sang som kan spilles bagfra.
Har ik selv prøvet mens hvis det passer er det fandme alt for fedt! :O:O:O
Hvis man nu hører godt efter og leger lidt med sit musik program kan man prøve at gøre sådan at det kun er venstre højtaler som spiller så er det der at hun går amok og siger:
Aav, du skal fandme ikke røre ved mig, gå væk din nar, det min bedste venindes lillebror, du syg i hoved tror du jeg knepper med alle jeg snakker med, det sidste gang jeg går i byen med dig, nej ved du hvad det der, det gider jeg ikke høre på, du kigger altid på mig som om jeg er en fucking luder jeg er så fucking træt af det
Hvis så man tager højre højtaler så bliver det til en masse tuden efterfulgt at hun hulker " Du må ikke gå fra mig "
Det er så vist også det eneste der er i den sang som kan spilles bagfra.
Har ik selv prøvet mens hvis det passer er det fandme alt for fedt! :O:O:O
Ged