Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Var et smut i Metro i fredags, og så de havde den orginale salat mayonaise som diverse pizza-barer mv. bruger til pommes frites. Men det er også det eneste sted jeg har set den. Kan det passe man ikke kan købe den i supermarked? Supermarkederne har Miracle Whip som skulle minde om, men gør det langt fra, desværre.
Ja, det passer meget godt. KRAFT har faktisk et meget omfattende produkt sortiment, hvor Thousand Islands og Creme Fraiche med purløg er de mest gængse, og selvf. Miracle Whip.
Men de mange special dressinger findes altså kun hos grossisterne, og er mårettet restaurations branchen.
Men når du har adgang til Metro, så nupper du den da bare dér - selvom du måske kommer der sjældent, så går det jo nok alligevel.: De glas der indeholder jo typisk 2-3 kilo
Hmm jeg købte den lille udgave som også kan få's i Metro. Men hvis den få's i Føtex må jeg da lige over og kigge. Syntes bare aldrig jeg har set den i vores Føtex.
Kunne det ikke tænkes din lokale føtex kører med begrænset sortiment. Kan da huske fra min tid i Tåstrup, at butikken på grund af dens størrelse kørte med et reduceret sortiment.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail skrev:Haha jeg tænkte præcis det samme - derud over er der squ netto, aldi og alt muligt storby-agtigt hehe
Og hold nu fast - der er en McD
Fakta og den der discount ting jeg aldrig kan huske hvad hedder.. Men der var engang en lille blå mand i logoet og så er der vist oså et M og så et flueben.. Så kom ikke og sig at provinsen ikke også kan!