Brænd vobfiler til dvd

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Brænd vobfiler til dvd

Indlæg af 3dotz »

Hej drenge

Måske et dumt spørgsmål, men nu har jeg været uheldig et par gange. Jeg bruger Nero, men tvivler på det har noget med det at gøre.

Men hvis jeg henter en dvdr på nettet, som ikke kommer ud som en imagefil, men kun vob filer i Video_ts mappen, hvordan brænder jeg den så, så den fungerer som en almindelig dvd.

For de gange jeg har forsøgt at brænde det som en datadisc, der bliver det også ren data. Men det skulle jo gerne være sådan, at dvdafspilleren tager imod skiven og automatisk begynder afspilningen.

Når jeg kigger på muligheden for at lave min egen videodisk, så bliver jeg endnu mere forvirret. Det opfatter jeg mere, som hvis man har alle filerne, og selv vil kompilere disken.

Så hvad gør jeg? For jeg er træt af at brænde en disk med vob filer og så kun kunne se filmen, når jeg starter hver enkelt vob fil manuelt.

Havde det bare været en imagefil eller iso, så havde det været nemt nok, men den situation står jeg ikke i.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

imageburn
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Bobo-Denmark
Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden

Indlæg af Bobo-Denmark »

Du åbner Nero...

I Nero vælger du New Compilation og DVD-Video

Som du så kan se i det venstre vindue, er der så 2 mapper.. En Audio og en Video mappe.

Så i dit højre vindue, finder du frem til den mappe, hvor du har lagt de Vob filer.

Derefter trækker du bare de vob filer over til den venstre mappe, over i Video mappen.

Og slutteligt vælger du så at brænde skiven..

Håber det var forståeligt nok.. ;-)
Mvh

Bobo-Denmark
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Brug for guds skyld alt andet end Nero. Brug dvddecrypter eller imageburn.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

programmet hedder nu altså imgburn :wink:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Who cares..Jeg bruger dvddecrypter :P
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
DoMiNaToR
Chart Attack VIP

Indlæg af DoMiNaToR »

Hehe well det gør det lidt letter at søge efter hvis man har det rigtige navn jo :-)

Og ja dvd decrypter kan stadigt bruges, selv om imgburn er lavet af samme person :-)
Billede
mikkEL2

Indlæg af mikkEL2 »

du kan vist også bruge dvd Fab.
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

jeg bruger DVDdecrypter det virker fantastisk brænder image direkte til cden uden probs :)(Y)
Barry Lloyd
DoMiNaToR
Chart Attack VIP

Indlæg af DoMiNaToR »

Bare lige for at slå det fast så er DVDdecrypter stort set det samme som imgburn, det er udviklet af samme person, og imgburn har selvfølgeligt nogle nye features, og understøtter lidt flere brænder osv, men grundlæggende er det bare DVDdecrypter uden decrypter delen.

Decrypter delen blev fjernet efter at et firma truede med et sagsanlæg hvorefter de overtog hans hjemmeside osv, siden har han så lavet et nyt program bare uden den del som de mente var et problem.

Ps. Programmet er stadigt gratis og kan hentet på htttp://www.imgburn.com
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg har brugt Bobo-Denmark vejledningen.

Problemet fandt jeg ud af er, at mit Nero starter op med Nero Startsmart. Men jeg skulle bruge Nero Express for at få muligheden med video og audio mapperne.

Tak for jeres råd, men jeg er nu ganske godt tilfreds med mit Nero normalt.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Besvar