Jeg er kun 1,2 kilo fra min idealvægt nu. Problemet er ikke at komme derned, det er nemt nok. Den helt store udfordring bliver at holde mig dernede.Cokeline skrev:Nyd det så længe det varer
Glædestråd
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Ja ja men stadig... Nyd det så længe det varerSunshine skrev:Jeg er kun 1,2 kilo fra min idealvægt nu. Problemet er ikke at komme derned, det er nemt nok. Den helt store udfordring bliver at holde mig dernede.Cokeline skrev:Nyd det så længe det varer
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Er langt om længe (Efter nogen tids arbejde) kommet under den "magiske" grænse på 100kg
Dog stadig lang vej til målet, men første delmål er opfyldt.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Som nogen vil have sagt det; du er gået fra en mand til en dreng. Men flot at du er kommet under 0,1TLokefar skrev:Er langt om længe (Efter nogen tids arbejde) kommet under den "magiske" grænse på 100kgDog stadig lang vej til målet, men første delmål er opfyldt.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Blev ringet op af min tjenestefordeler i går eftermiddag. Om jeg ikke hellere ville have fri på mandag (2. påskedag) end på tirsdag. Det kunne jeg da godt, når nu han spurgte så pænt, og så har jeg fået morgenstarter i Høje Tåstrup, så jeg kan sove en time længere begge dage.
Så nu kan jeg vågne op ved siden af konen mandag morgen og blive liggende. Eneste minus er, at jeg nok bliver sendt ned efter morgenbrød hos guldbageren og det er ikke det, der tænder mig mest.
Nå ja så startede Formel 1 sæsonen i søndags, så nu er mit andet liv begyndt igen.
...
Så nu kan jeg vågne op ved siden af konen mandag morgen og blive liggende. Eneste minus er, at jeg nok bliver sendt ned efter morgenbrød hos guldbageren og det er ikke det, der tænder mig mest.
Nå ja så startede Formel 1 sæsonen i søndags, så nu er mit andet liv begyndt igen.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Hvis du har en rapidshare account og det har du vist, så bliver løbene rimelig hurtigt lagt op som RS eller torrent filer. Tilmed slípper du for Jens Winther Jr og Flemming Toft.
...
For at svare på dit spørgsmål, så mener jeg ITV har indgået en eksklusivaftale med Bernie Ecclestone omkring direkte streaming af løbene.
...
For at svare på dit spørgsmål, så mener jeg ITV har indgået en eksklusivaftale med Bernie Ecclestone omkring direkte streaming af løbene.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Altså Raikonnen er klart favorit nummer 1.. Og holder da også med Heidfeld..3dotz skrev:Nogle specielle favoritter i Formel 1 Chreddy eller nyder du det bare.
Syns det er så godt at Ferrari stadig er Raikonnen og Massa, og at Alonso er skiftet tilbage til Renault
du er da velkommen til at smide en pakke (eller bare nogle) wallpapers op3dotz skrev:Sig til hvis du mangler et fedt baggrundsbillede af en bil fra et løb. Jeg ligger nok inde med det som hi-res.