L.O.C's nye album - nu er det der!!! (link på side 4)
Redaktør: Moderators
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
Hallo spa**erunge. Jeg har ikke været på mars de sidste tre år og jeg modtager de mails, som L.O.C. sender ud. Jeg er fuldt ud klar over, at albummet handler om de syv dødssynder. Det har man kunne læse om i Gaffa, Ud & Se (ja DSB bladet) og diverse andre blade foruden de mails, som er blevet sendt ud.someone skrev:3dotz
Albumet er baseret på de 7 dødssynder efter at L.O.C er blevet stof og alkofri. Det er fuldt bevist at det er kommet på 2 cder, så drop da piveriet og hav respekt for kunstneren.
Det er ikke rigtigt et dobbeltalbum, vil jeg godt give dig ret i, men at spasse sådan ud over det.. det er da en omgang pis.
Men jeg menes ikke at have læst, at der i nogle af de mails eller blade har stået, at hans nye album bestod af 2 gange tyve minutters musik fordelt på 2 cder.
Det handler ikke om manglende respekt for kunstneren, selv om jeg vil godt kalde ham for en narrefisse her. Jeg vil nærmest kalde det for falsk markedsføring. For med så lidt musik i forhold til oplægget, så tror jeg de fleste vil føle sig snydt.
Inkarneret er på 15 numre på en cd
Cassiopeia er på 15 numre
Dominologi er på 15 numre
Det nye album er på syv numre på 2 cder. Så naturligvis føler jeg mig snydt, når det bliver markedsført som et dobbeltalbum, men i virkeligheden er det et album delt op i to halvdele (som der dog står i mails m.m.). Der står bare ikke at de syv dødssynder kun fik en sang hver.
Så luk røven og snif noget af det lim du åbenbart har sniffet for meget af siden du opfatter mit indlæg som kritik af kunstneren.
Næste gang du køber en Dance Chart dk så forestil dig du får to cd med fem numre på hver.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Der var en lang session med ham (2 timer) på p3 igår aftes. Som bl.a. os kunne ses live på deres hjemmeside, og der fortalte han om hvordan det var stået til med albummet osv.
Hvilke tracks der er produceret af hvem, kan jeg ikke lige huske, men ved han snakkede meget om ligepræcis det.
Så se om i kan finde det på dr.dk/p3 også får i sikkert svar
Hvilke tracks der er produceret af hvem, kan jeg ikke lige huske, men ved han snakkede meget om ligepræcis det.
Så se om i kan finde det på dr.dk/p3 også får i sikkert svar
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
hahahahahah, det er jo så fedt med konceptplader... Jeg mener jo blot at Beatles Sct. Peppers Album er jo ikke nødvendigvis dårlig bare fordi der kun er 25 min på hver side vel?3dotz skrev:Hvor er det plat at kalde det for et dobbeltalbum, når der kun er syv numre på hver cd og ingen af dem varer særlig lang tid.
Havde de så varet 8-10 minutter stykket, men det her er lidt som en rigtig narrefisse.
Hvis jeg nogensinde udsender en cd, så bliver det en 10 dobbelt cd med et nummer på hver og hvert nummer skal ikke vare meget mere end 2.52 til 3.47 minutter.
...
Hvem smider første review i Review area
Du tænker jo i bilka løsninger mht albums...