L.O.C's nye album - nu er det der!!! (link på side 4)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Rune N

Indlæg af Rune N »

Nice :P
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

det er jo (som de andre skriver) for at vise 2 sider = 2 cd'er. men brænd lortet ned på EN cd så er det problem løst!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

someone skrev:3dotz
Albumet er baseret på de 7 dødssynder efter at L.O.C er blevet stof og alkofri. Det er fuldt bevist at det er kommet på 2 cder, så drop da piveriet og hav respekt for kunstneren.

Det er ikke rigtigt et dobbeltalbum, vil jeg godt give dig ret i, men at spasse sådan ud over det.. det er da en omgang pis.
Hallo spa**erunge. Jeg har ikke været på mars de sidste tre år og jeg modtager de mails, som L.O.C. sender ud. Jeg er fuldt ud klar over, at albummet handler om de syv dødssynder. Det har man kunne læse om i Gaffa, Ud & Se (ja DSB bladet) og diverse andre blade foruden de mails, som er blevet sendt ud.

Men jeg menes ikke at have læst, at der i nogle af de mails eller blade har stået, at hans nye album bestod af 2 gange tyve minutters musik fordelt på 2 cder.

Det handler ikke om manglende respekt for kunstneren, selv om jeg vil godt kalde ham for en narrefisse her. Jeg vil nærmest kalde det for falsk markedsføring. For med så lidt musik i forhold til oplægget, så tror jeg de fleste vil føle sig snydt.

Inkarneret er på 15 numre på en cd
Cassiopeia er på 15 numre
Dominologi er på 15 numre

Det nye album er på syv numre på 2 cder. Så naturligvis føler jeg mig snydt, når det bliver markedsført som et dobbeltalbum, men i virkeligheden er det et album delt op i to halvdele (som der dog står i mails m.m.). Der står bare ikke at de syv dødssynder kun fik en sang hver.

Så luk røven og snif noget af det lim du åbenbart har sniffet for meget af siden du opfatter mit indlæg som kritik af kunstneren.

Næste gang du køber en Dance Chart dk så forestil dig du får to cd med fem numre på hver.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
mammut

Indlæg af mammut »

I de artikler jeg har læst om albummet har jeg TYDELIGT forstået at der har været 1 sang per dødssynd.
Ged
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Men hvor har der stået, at der kun ville være syv numre på hver cd. Jeg havde forventet 10-11 numre på hver skive, ikke kun syv.

Men jeg bør ikke klage. Jeg har end ikke hørt albummet endnu.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

mange tak :)..
Pil-babz

Indlæg af Pil-babz »

Takker ! :b
alt for lækkert ! :D
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Nogen der ved hvilke tracks der er produceret af hvem?
BØH
Brugeravatar
mat009

Indlæg af mat009 »

Så vidt jeg ved, så har Rune Rask produceret hovedparten, men er ikke helt sikker på hvilke der er produceret af andre..
What would music be without the sound?..
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Der var en lang session med ham (2 timer) på p3 igår aftes. Som bl.a. os kunne ses live på deres hjemmeside, og der fortalte han om hvordan det var stået til med albummet osv.

Hvilke tracks der er produceret af hvem, kan jeg ikke lige huske, men ved han snakkede meget om ligepræcis det.

Så se om i kan finde det på dr.dk/p3 også får i sikkert svar :)
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
nastyinc

Indlæg af nastyinc »

mammut skrev:I de artikler jeg har læst om albummet har jeg TYDELIGT forstået at der har været 1 sang per dødssynd.
Også her, det har han ikke lagt skjul på, men mange tak, fandme et fedt album :D
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

3dotz skrev:Hvor er det plat at kalde det for et dobbeltalbum, når der kun er syv numre på hver cd og ingen af dem varer særlig lang tid.

Havde de så varet 8-10 minutter stykket, men det her er lidt som en rigtig narrefisse.

Hvis jeg nogensinde udsender en cd, så bliver det en 10 dobbelt cd med et nummer på hver og hvert nummer skal ikke vare meget mere end 2.52 til 3.47 minutter.

...

Hvem smider første review i Review area
hahahahahah, det er jo så fedt med konceptplader... Jeg mener jo blot at Beatles Sct. Peppers Album er jo ikke nødvendigvis dårlig bare fordi der kun er 25 min på hver side vel?

Du tænker jo i bilka løsninger mht albums...
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Synes det er et fedt album i hvertfald det jeg har nået at høre indtil videre..
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

Så vidt jeg ved er det ikke et dobbelt album, men en dobbel EP.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Loudy, det ka der vel være noget om.. hver cd er i hvert fald omkring de 20-25 minutter..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

altså jeg har
L.O.C. - Superbia feat. Simon Kvamm

var der nogen som efterlyste den?
Brugeravatar
mat009

Indlæg af mat009 »

Jo, men det var et par dage før vi fik albummet :)
What would music be without the sound?..
Brugeravatar
freaker91

Indlæg af freaker91 »

er der en der kunne smide albummet op igen? :D
niller

Indlæg af niller »

Tag dig da i det mindste tid til at tjekke om det seneste link virker!
Brugeravatar
freaker91

Indlæg af freaker91 »

sorry.. havde ikke set det sidste link :roll:
Besvar