Fjerne fucking infobobler nede fra højre hjørne.
Redaktør: Moderators
Fjerne fucking infobobler nede fra højre hjørne.
er ved at blive godt træt af de skide info bobler, man bruger for meget tid på at sidde og trykke dem væk, tænkte på om nogen vidste hvordan man slår det fra ?
eller om man skal installere et program der stopper det....
Beskeder som "din computer er muligvis i fare" er jeg godt træt af, når jeg HAR et updateret virusprogram...
eller om man skal installere et program der stopper det....
Beskeder som "din computer er muligvis i fare" er jeg godt træt af, når jeg HAR et updateret virusprogram...
@allstar hvis windows siger din virusscanner ikke er up to date, så syntes jeg da du skulle undersøge hvorfor, der kunne jo evt være noget galt, for det er bestemt ikke almindeligt at den gør det, bla derfor jeg spurgte hvilken scanner du kørte.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Undgår med vilje alt Microsofts hjælpemidler,da de somregel ikke fører til en skid andet end en eller anden fejlkode f.eks. xxxx78763je3xx67ssnabelfisk skrev:Måske i skulle læse FAQ i XP hvis i ikke vidste det tip ?
Og boardet er jo fyldt med eksperter, der ofte lige kender til problemet,
som var tilfældet her.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Re: Fjerne fucking infobobler nede fra højre hjørne.
min computer siger det os, hver gang jeg starter den op, men det er pga. min anti-virus program, ikke er det hurtigste i opstarten, når windows blir loadet...allstar skrev: Beskeder som "din computer er muligvis i fare" er jeg godt træt af, når jeg HAR et updateret virusprogram...
tror måske det kan være det, der er dit problem ?