Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
"Great Success !
Apache is working on your cPanel® and WHM™ Server
If you can see this page, then the people who manage this server have installed cPanel and WebHost Manager (WHM) which use the Apache Web server software and the Apache Interface to OpenSSL (mod_ssl) successfully. They now have to add content to this directory and replace this placeholder page, or else point the server at their real content.
ATTENTION!
If you are seeing this page instead of the site you expected, please contact the administrator of the site involved. (Try sending an email to <webmaster>.) Although this site is running cPanel, WebHost Manager, and Apache software it almost certainly has no other connection to cPanel Inc. or the Apache Group. Please do not send mail about this site or its contents to cPanel Inc. or the Apache Group.
About cPanel:
cPanel is a leading provider of software for the webhosting industry. If you would like to learn more about cPanel please visit our website at www.cpanel.net. Please be advised that cPanel Inc. is not a web hosting company, and as such has no control over content found elsewhere on this site.
About Apache HTTP Server:
The Apache HTTP Server is an open source web server which powers many of the worlds web sites. The Apache HTTP server is part of the Apache Group's many influential projects. Their efforts have helped shape much the world wide web, and they continue to be a dominating force in the web hosting industry."
Som amh siger så fortæller den bare at Apache er installeret, og virker som den skal.
They now have to add content to this directory and replace this placeholder page, or else point the server at their real content.
Det er den vigtige del, som fortæller at nu skal man slette denne midlertidige side (hedder nok index.html) og så uploade de filer man vil have vist i stedet for.
Tak for svarene.. Men forstår det nu ikke helt i nu.. altså har prøvet at slette "Firefox" og installere det igen, men den siger stadig det samme.. det er når jeg prøver at gå ind på den her feks. http://www.technorocker.info/
jesper_ch
hva skulle det hjælpe at slette og installere Firefox igen..?
kan så sige at jeg har haft samme problem når jeg har ville gå ind på siden (her i weekenden)..
chreddy1 skrev:jesper_ch
hva skulle det hjælpe at slette og installere Firefox igen..?
kan så sige at jeg har haft samme problem når jeg har ville gå ind på siden (her i weekenden)..
Ved det sku ikke, Må jeg svare blank på.. Men det var da et forsøg på at gøre et eller andet, for jeg fatter det ikke, ved ikke om det er noget jeg skal hente og installere, eller noget helt andet...
Jamen kan du komme der ind, Er der overhoved nogen her der kan komme der ind, eller er det kun mig?
chreddy1 skrev:jesper_ch
hva skulle det hjælpe at slette og installere Firefox igen..? kan så sige at jeg har haft samme problem når jeg har ville gå ind på siden (her i weekenden)..
når jeg har skrevet det i forvejen, er det ikke kun dig, og så hjælper det jo ikke at spørge mere..