Hey, jeg er er interesseret i en arbejds/hygge apple laptop-computer som ikke skal bruges til spil, som er lille holder lang tid på batteri og er lækker og komfortabel. + en rimelig stor hdd
Hvilken en skal jeg vælge?
Apple Laptop
Redaktør: Moderators
Du skal vælge en MacBook.
Den største model der har 250GB harddisk.
Ellers kan du vælge en af de mindre. De fås med harddiske fra 120gb. Hvis det er for lidt kan du vælge en ekstern harddisk. Jeg kan varmt anbefale en WD Passport Portal, der eksempelvis har 320 GB.
Jeg selv har modellen med 250GB og den er satme lækker. En af mine kammerater har den med 320 og heller ingen problemer der. Og de fylder ikke særlig meget (se harddisken her)
Ellers kan du vælge en af de mindre. De fås med harddiske fra 120gb. Hvis det er for lidt kan du vælge en ekstern harddisk. Jeg kan varmt anbefale en WD Passport Portal, der eksempelvis har 320 GB.
Jeg selv har modellen med 250GB og den er satme lækker. En af mine kammerater har den med 320 og heller ingen problemer der. Og de fylder ikke særlig meget (se harddisken her)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jamen er det 14" til de ca 7,5k?QrazyLeg skrev:Du skal vælge en MacBook.
-http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... wJF/2.?p=0
Barry Lloyd
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!