Apple Laptop

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
stacok
Geografisk sted: :-D

Apple Laptop

Indlæg af stacok »

Hey, jeg er er interesseret i en arbejds/hygge apple laptop-computer som ikke skal bruges til spil, som er lille holder lang tid på batteri og er lækker og komfortabel. + en rimelig stor hdd
Hvilken en skal jeg vælge?
Barry Lloyd
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Du skal vælge en MacBook.

Den største model der har 250GB harddisk.

Ellers kan du vælge en af de mindre. De fås med harddiske fra 120gb. Hvis det er for lidt kan du vælge en ekstern harddisk. Jeg kan varmt anbefale en WD Passport Portal, der eksempelvis har 320 GB.

Jeg selv har modellen med 250GB og den er satme lækker. En af mine kammerater har den med 320 og heller ingen problemer der. Og de fylder ikke særlig meget (se harddisken her)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

QrazyLeg skrev:Du skal vælge en MacBook.

Den største model der har 250GB harddisk.

Ellers kan du vælge en af de mindre. De fås med harddiske fra 120gb. Hvis det er for lidt kan du vælge en ekstern harddisk. Jeg kan varmt anbefale en WD Passport Portal, der eksempelvis har 320 GB.

Jeg selv har modellen med 250GB og den er satme lækker. En af mine kammerater har den med 320 og heller ingen problemer der. Og de fylder ikke særlig meget (se harddisken her)
Jamen er det 14" til de ca 7,5k?

-http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... wJF/2.?p=0
Barry Lloyd
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

Jeg kan også varmt anbefale en MacBook, købte selv en i sommers.
Besvar