Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
dwr skrev:Nogen der har styr på hvilken BIOS jeg bør bruge til for at opnå en PSX2? Jeg har en emulator og jeg har de fleste bioser efterhånden. Har bare ikke fundet nogen guide nogen steder.
hvis du (eller andre) skulle mangle plugins eller bios'er, ligger de bl.a. på sider som Pirate Bay, warez-forums og ellers meget få steder rundt på nettet.. kan dog huske at jeg, første gang jeg prøvede at få PCSX 2 til at køre, fandt bios'er efter meget lang tid med google..
chreddy1 skrev:altså jeg er heeelt vild med SSX serien (selvom den ikke er helt realistisk).. den består af SSX, SSX Tricky og SSX 3 (som alle findes til både Xbox og PS2).. dog er der også kommet SSX Blur, men eksklusivt til Wii..
Amped er også ret fedt, og meget mere realistisk.. tror dog kun at det findes til Xbox (den første)..
hvad har ssx on tour gjort... det er da det bedste.... måske fordi man også kan stå på ski
chreddy1 skrev:altså jeg er heeelt vild med SSX serien (selvom den ikke er helt realistisk).. den består af SSX, SSX Tricky og SSX 3 (som alle findes til både Xbox og PS2).. dog er der også kommet SSX Blur, men eksklusivt til Wii..
Amped er også ret fedt, og meget mere realistisk.. tror dog kun at det findes til Xbox (den første)..
hvad har ssx on tour gjort... det er da det bedste.... måske fordi man også kan stå på ski
fuck ja.. det er simpelthen så lang tid siden jeg har spillet det, så jeg havde helt glemt det..
Nu har jeg så skaffet mig en bios til PCSX2. En Europe 2.0.
Så langt så godt.
Så har jeg anskaffet mig PS2-spillet SSX On Tour is iso-form.
Så langt så godt.
Når jeg kører PCSX2-emulatoren (uanset bios - har prøvet med usa, japan og europe 2.0, europe og use 1.6 og europe 1.0) så er den usandsynligt langsom.
Derudover, så låser spillet med jævne mellemrum og der er mange grafiske fejl (artifacts). Indtil videre er jeg ikke kommet længere på noget tidspunkt end til der hvor jeg accepterer en toon i "Quick Start". Derefter (men ofte også tidligere) låser den bare.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.