Er der ikke andre CD'er som ikke er mixet sammen ?
House /electro
Redaktør: Moderators
ARGH FOLK SOM DIG GIVER MIG LANGE LØG!Goddie550 skrev:File not found.. Nooooo , verden er gået under :( ..
Er der ikke andre CD'er som ikke er mixet sammen ? :P (Self. er der det, men kom lige med nogle eksempler)
Kun RS linksne virker ikke mere, nu må du EDDER FUCKME spænde hjelmen, og hent et cue plugin. SÅDAN EOFS.
Hey hey hey, ordentlig tone tak. De RS links har slet ikke virket fra start af!
Nu bliver jeg EDDER mukme da MUGGEN!.
Meget skal man finde sig i men altså, man kan da bevare tonen. Klap ponyen og relax.
Jeg spurgte pænt! så forventer jeg da et pænt svar igen!
Og jeg ved godt hvordan jeg splitter filerne op! det har jeg aldrig haft problemer med. Og cue plugin sutter max!
Ps: Jeg giver desværre ikke folk løg, så der må jeg skuffe dig.
Pfff , alle aggresioner er nu forduftet...
Edit: Fileguru filerne virker ! men, de sender mig en IKKE acceptabel hastighed på 13 Kb/sec. Det har jeg desværre ikke den fornødne tålmodighed til!
Meget skal man finde sig i men altså, man kan da bevare tonen. Klap ponyen og relax.
Og jeg ved godt hvordan jeg splitter filerne op! det har jeg aldrig haft problemer med. Og cue plugin sutter max!
Edit: Fileguru filerne virker ! men, de sender mig en IKKE acceptabel hastighed på 13 Kb/sec. Det har jeg desværre ikke den fornødne tålmodighed til!
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
Jeg synes du virker total forkvaklet, efter min mening kan man kun forvente et yderst lavt serviceniveau når du vælger at stjæle en CD.Goddie550 skrev:Edit: Fileguru filerne virker ! men, de sender mig en IKKE acceptabel hastighed på 13 Kb/sec. Det har jeg desværre ikke den fornødne tålmodighed til!
Når det er sagt, så lad din computer stå over night, imens du henter filerne.
Stjæle ? det er så meget sagt. Hvis jeg kan lide cd'en så køber jeg den. Hvis ikke, så bliver den deleted. Easy as dell (LOL NOT) , og jeg gider ikke diskutere det her mere. Det var slet ikke meningen med denne tråd, at det skulle gå den vej , hvor folk sviner hinanden til.
Så peace folks.
Lige en sidste ting : hvis man lægger mærke til det , så spurgte jeg ikke efter links! Jeg spurgte efter eventuelle cd'er som jeg burde anskaffe. Linksne blev posted fordi folk er flinke og gerne vil "promote" for cd'en
og FrZ , undskylder hvis jeg har virket stødende overfor dig, var bare lige nødt til at udtrykke min mening.
Og videre til ONtopic! hvis folk har nogle flere ideer til nogle gode house/electro /electro house cd'er /sange så post dem venligst
Edit: og husk , kage er godt! [/list]
Så peace folks.
Lige en sidste ting : hvis man lægger mærke til det , så spurgte jeg ikke efter links! Jeg spurgte efter eventuelle cd'er som jeg burde anskaffe. Linksne blev posted fordi folk er flinke og gerne vil "promote" for cd'en
og FrZ , undskylder hvis jeg har virket stødende overfor dig, var bare lige nødt til at udtrykke min mening.
Og videre til ONtopic! hvis folk har nogle flere ideer til nogle gode house/electro /electro house cd'er /sange så post dem venligst
Edit: og husk , kage er godt! [/list]
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
JO DU GIVER MIG KRAFT EDEME LANGE LØG! Linket jeg postede virker stadig, og du kan stadig hive min. 500 kb/sek ud af det. SÅ HOLD NU KÆFT INDEN DU SNAKKER OM DØDE LINKS!Goddie550 skrev:Hey hey hey, ordentlig tone tak. De RS links har slet ikke virket fra start af!
Kode: Vælg alt
size:
221.9 MB
max speed:
3000 kbit/s
duration:
~ 605.93 seconds- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
kjeg vil godt lige tilføje at denne mand har idnkøbt og betalt 4000kr for musik inden for de sidste par måneder, dermed ikke ment at det så er lovligt som du siger at stjæle en cd
desuden burde han alligevel ha fået et bedre svar end fuck dig, det langsomme lorte link virker stadig
....
behandl andre som du selv vil behandles...
"under det her indlæg skal ske nolge sure miner hehe"
dont worry be happy
behandl andre som du selv vil behandles...
"under det her indlæg skal ske nolge sure miner hehe"
dont worry be happy
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
tjek nogle charts rundt omkring, download en masse forskelligt, evt. nogle dj mixes så du efterhånden finder ud af hvad præcis det er du går efter da house/electro er et ret vidt begreb.
Selv vil jeg anbefale at tjekke bbc.com/radio1/dance her bliver der spillet masser af nyt og lækkert musik hver uge, det er især Pete Tongs program du skal gå efter.
www.audiobeats.net og www.newmixes.com er 2 gode steder at opstøve dj mixes.
men ellers kig lidt rundt på housemusik.dk og hifly.dk (dog mest minimal), beatport.com, djdownload.com, dmcupdate.com, også bare google.
Selv vil jeg anbefale at tjekke bbc.com/radio1/dance her bliver der spillet masser af nyt og lækkert musik hver uge, det er især Pete Tongs program du skal gå efter.
www.audiobeats.net og www.newmixes.com er 2 gode steder at opstøve dj mixes.
men ellers kig lidt rundt på housemusik.dk og hifly.dk (dog mest minimal), beatport.com, djdownload.com, dmcupdate.com, også bare google.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.