Hvordan starter jeg med af mixe ?
Redaktør: Moderators
Hvordan starter jeg med af mixe ?
Hey Chartattack`er
Jeg har gået rundt og længe overvejet at prøve og starte med af mixe. Men har aldrig rigtig kunne kommet igang, sådan for alvor. Så ville hører om nogle kunne hjælpe mig, vidre og igang. Med hvilke programmer i bruger, og jeres erfaring. Gerne hvor jeg kan hente tingene henne, hvis det ellers er en realitet.
P.S. Stavefejl er gratis.
Jeg har gået rundt og længe overvejet at prøve og starte med af mixe. Men har aldrig rigtig kunne kommet igang, sådan for alvor. Så ville hører om nogle kunne hjælpe mig, vidre og igang. Med hvilke programmer i bruger, og jeres erfaring. Gerne hvor jeg kan hente tingene henne, hvis det ellers er en realitet.
P.S. Stavefejl er gratis.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg kommer lige med noget lidt off topic og lidt on topic.. jeg kom bare til at grine fordi jeg kom i tanker om en gammel log fra en gammel logfil tråd og så var jeg flad af grin. Den log jeg tænker på er en om hvordan man mixer og hvordan der bliver taget sygt pis på fjolset.
klik på den her sætning og du kommer direkte til humoren.
PS: Patty du skal ikke tro på noget der står i loggen. Det er ikke sådan det foregår
klik på den her sætning og du kommer direkte til humoren.
PS: Patty du skal ikke tro på noget der står i loggen. Det er ikke sådan det foregår
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Hæhæ...jeps, den log kan jeg godt huske - max grineren

|16/03-03| [22:57:26] <p0p> freaQ > og min far har lige nakket jeres WC papir, så næste gang du går ud og skider er du virkeligt på skideren!
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?