Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
jeg sidder med en af mine venner han har dog også lidt problemer med at få det til at virke.... alle indepå mobil debat siger det virker bedre end noget andet... jeg synes også det virker godt...
men jeg bruger som sagt nokias egen interne så garmin er det hverfald ikke...
jeg gjorde dette her da jeg skulle have min til at virker... for min gad heller ikke i starten... ved ikke om dette var det der gjorde det men nu virker det hverfald...
1. Copy (CTRL+C) the Device unlock key to clipboard.
2. Now open the Notepad and paste (CTRL+V) the key and save the file as SW.UNL
3. Copy (CTRL+C) the Map unlock key to clipboard.
4. Open the Notepad again and paste (CTRL+V) the key and save the file as GMAPSUPP.UNL
5. Put your newly created files to your SD Card\Garmin directory and restart GMXT.
6. Program should now recognize your built-in GPS (if not use GpsGate set to generic NMEA GPS receiver) and you should be
able to use detailed maps.
der står godt nok buildin men det er vel et forsøg værd... men som sagt folk på mobil debat siger det virker fint med deres..