faktisk snakkede jeg bare med ham via irc, og sagde at jeg ikk havde fået hørt den endnu.. og så sagde han at han kunne sende den, hvilket han så gjorde.. så nej, ikk noget asslicking..3dotz skrev:Eller også giver han den til dig personligt næste gang han løber tør for toiletpapir. Ligesom da Chreddy fik den personligt af Kolding. Der har været noget seriøst asslicking i gang fra Chreddys side.
Med På Den Værste (Bassjæger Remix)
Redaktør: Moderators
Upper den ikke lige forløbig, eftersom at jeg stadig regner det for en "prototype"... Kliché discount dance 
Synes teksten er meget hyggelig.
Minder lidt om den gamle.
Nu må folk ikk få deres forventninger for høje efter Chreddys kommentarer
Haha.
Hør den her: http://www.youtube.com/watch?v=rYDmFIhgrhI
Synes teksten er meget hyggelig.
Nu må folk ikk få deres forventninger for høje efter Chreddys kommentarer
Hør den her: http://www.youtube.com/watch?v=rYDmFIhgrhI
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Hold kæft noget lort.. troede kun den slags blev produceret i tyskland og spillet i jylland!
sorry men det her er virkelig det der ødelægger chancen for at elektronisk musik kan blive accepteret som en seriøs musikgenre... til gene for alle os andre!
sorry men det her er virkelig det der ødelægger chancen for at elektronisk musik kan blive accepteret som en seriøs musikgenre... til gene for alle os andre!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
^^ Rettelse herover ^^Fairground skrev:Hold kæft noget lort.. troede kun den slags blev produceret i tyskland og spillet (i jylland!) på Sjælland
-------------
Chreddy fik den hypet for meget op
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
Jeg tror du har ret, dog mener jeg at der burde være plads til alle. Men man ser gang på gang medierne, slår alt over en karm, "Technofest = stoffer og slagsmål"Fairground skrev:
Jeg ynder selv at nyde lidt tysk tramp, men jeg tror også der skal satses på de "ældre" genre hvis den elektroniske musik skal have en chance i dk.
Jeg må sige nummeret ikke er min smag, men det kommer overhovedet ikke bag på mig hvis det bliver en landeplage.
dette er intet imod dig personligt kolding
Jeg kan jo kun trøste mig selv med at jeg heldigvis også kan lave andet slags musik
Dette musik er bestemt også rettet mod ny-teenager og provinsdiskoteker 
Og når man ikk kan få andre til at synge for sig, må man selv gøre det.
Men det går nok at i ikke kan lide den
Har både fået positiv og negativ respons på den. Og det kommer ikke bag på mig.
Og når man ikk kan få andre til at synge for sig, må man selv gøre det.
Men det går nok at i ikke kan lide den
Siger manden bag "Jeg går i seng med min lærer"9 skrev:Bryder mig ikke rigtig om harddance eller handz up eller hvad det hedder. Meget sjovere at lave RnB og elektro
Men jo, jeg vil give dig ret - Dit RnB og elektro er bedre end så meget du har lavet / eksperimenteret med!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?Synes nu den lyder helt okay. Kan da godt se den ligger i en meget hyped genre som så mange andre sange, men hvad fanden, der er jo nogen som er vilde efter det. Kan godt se du skyder efter en bestemt målgruppe og du har meget andet at byde på end dette.
Hører selv med til målgruppen som godt kunne finde på at smide denne sang på til en fest, og jeg må sige at dette er et super godt bud på noget af det som kunne blive hyped. Man må da håbe at den kommer lidt frem. (:
Hører selv med til målgruppen som godt kunne finde på at smide denne sang på til en fest, og jeg må sige at dette er et super godt bud på noget af det som kunne blive hyped. Man må da håbe at den kommer lidt frem. (: