Vidste ikke om jeg skulle bruge samme tråd, så det bliver total efterligning
Jeg synes selv ideen med at åbne folks øjne for nyt musik er helt genial og jeg har derfor sammensat denne pakke, som måske ikke spænder helt så bredt, men dog er personlig sammensat af sange, som ikke burde være nye og forhåbentlig positivt bekendtskab.
1
Titel: Jose González - Heartbeats
Årgang: 2003
Genre: Akustisk
Begrundelse: Folk har måske hørt den før i Sony Bravia reklamerne, det var dog også her jeg selv opdagede den, men folk jeg har introduceret den for har overvejende også været positive. Det er en helt ideel sang at slappe af til.
2
Titel: Spleen United - Spleen United
Årgang: 2005
Genre: Rock
Begrundelse: Hørte første gang sangen under Nibe Festival 2005(eller var det 2006
3
Titel: Mark Knopfler - Irish Boy
Årgang: 1993
Genre: Rock
Begrundelse: Rippet fra mors gamle plade, utrolig stemningsfyldt sang. Folk kender den muligvis fra forsvundne danskere, hvor den var tema sang.
4
Titel: Alt + f4 - Alt + f4
Årgang 2005
Genre: Trance
Begrundelse: Pisse fed sang, som jeg blev helt vild med fra første gang, hvor jeg hørte den. Jeg har lagt mærke til at en del folk i min omgangskreds ikke kendte den før jeg fik sendt den til dem, så i håbet om at der er også er nogen af jer der skal overraskes med en virkelig gennemført sang
5
Titel: Vibrasphere - Floating Free
Årgang: 2006
Genre: Psy Trance
Begrundelse: Åbnede mine øjne for Psy Trance genren, uden at jeg dog er blevet helt vild med alt hvad den indebærer. Denne sang har en virkelig fed baggrundsbass og bliver mixet med nogle fede lyde, lyt selv.
http://www4.zippyshare.com/v/42971619/file.html
Ville være fint med lidt feedback