Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Vil lige dele den her hjemme side med jer, der kommer virkelig meget nyt musik op på denne side i alle genre. Jeg har 10 invites til den så send en pm med jeres mail og jeg sender en invite afsted. Når man bliver medlem får man automatisk 2 invites, så det skulle være muligt at alle kan få en
På deres "forside" står der følgende: "users are no longer given free invites on signup".Denne meddelse er dateret d. 8/4-2008.Så dem der har fåët invites af DJ Pantheon kan desværre ikke umiddelbart hjælpe andre med invites.
Ellers havde jeg straks givet nogle videre.
Siden er ret hårdt belastet. Næsten hver gang jeg går ind på den, får jeg meddelsen "[1040] dbconn: mysql_connect: Too many connections". Det er ikke lykkedes mig at hente noget, da meddelsen også dukker op - når jeg klikker videre, for at se indholdet af torrenten. Så om jeg får kigget ret meget på den side - er da vist tvivlsomt.
Ærgeligt - men stor tak til Pantheon for at give os muligheden.
EMR skrev:Ellers kan filemp3.org sagtens anbefales
Det er den eneste torrent side jeg stadig åbner, og bliver nok hængende til jeg bliver smidt ud pga inaktivitet. Den ligger kun ca 1-2 dage efter med releases og har et pænt udvalg
EMR skrev:Ellers kan filemp3.org sagtens anbefales
Nogen der vil dele en invite der til?
Der plejer at være fri signup, men grundet nedetiden siden har haft er det vidst fucket lidt op, da jeg har været power user i et godt stykke tid nu, og der står ingen steder noget om invites.