Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Grundlæggende er det bare en måde at styre dine kanaler på. Ved du spiller som DJ, så det ville svare til når du styre volumen på dine afspillere på dine kanaler istedet for på din master.
Altså jeg justere instrumentalen og acapella og nogle steder jeg kan høre den er helt gal justere jeg et meget specifik sted i acapella/instrumental.. men synes det er som om jeg får en anden lyd når jeg konvertere sangen til mp3 fra programmet..
Maunus skrev:Altså jeg justere instrumentalen og acapella og nogle steder jeg kan høre den er helt gal justere jeg et meget specifik sted i acapella/instrumental.. men synes det er som om jeg får en anden lyd når jeg konvertere sangen til mp3 fra programmet..
Ja det er der tendens til. Men smut en tur på youtube. Der findes mange der kan forklare det bedre end jeg lige kan.
Maunus skrev:...ser lige på det efter mine lektier
Det lyder meget bekendt desværre...
Hvis der er stadig er problemer skal du være velkommen til at smide Acid filen og numrene i en rar fil og uploade. Så skal jeg da nok lige kigge på det.