Søger Stockphoto database(r)

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
jmunch

Søger Stockphoto database(r)

Indlæg af jmunch »

Hey..
Vi står herude på arbejdet og skal bruge en ny Stockphoto database. Vi bruger iStock lige pt, men det er lidt for amerikansk.

Skriv gerne alle links som har et nordisk udtryk i billederne.

de skal gerne;
- Være forretnings releteret (personer)
- God opløsning
- Europæisk udseende billeder med folk.

Og de må selvfølgelig gerne koste penge.
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Der er Stock.xchng - Denne er gratis og har en masse go'e billeder.
Broderen til Stock.xchng hedder StockXpert, hvor billederne koster penge.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Takker. Kendte dem egentlig godt.. Burde nok have lavet en liste over dem jeg allerede har kigget lidt på.

www.Shutterstock.com
www.Dreamstime.com
www.iStockphoto.com
www.sxc.hu
www.stockxpert.com
www.scanstockphoto.com
www.Gettyimages.com

De skal koste penge, da vi skal bruge det kommercielt, og det oftes er ensbetydende med at billedet er lidt mere professionelt at se på, opløsning og caption.

Men tak for indsatsen so far! skriv endelig hvis I finder flere. Alt har interesse, bare det er "europæisk"
Dj Beck
Kontakt:

Indlæg af Dj Beck »

www.scanpix.dk
www.polfoto.dk
www.colourbox.com

Bruger jeg\vi selv meget til vores indlands og nordiske kunder, indtil videre med stor tilfredshed. Da alle 3 er af dansk oprindelse har de en del flere nordisk\europæiske billeder.

Håber det ka bruges ;)
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Tak for det Beck! - Kigger dem lige igennem i morgen, fra en ordentlig linie. Længe leve kollegie netværk ;)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Lever du stadig Beck. Jeg har ikke set dig siden vi mødtes i bus 123 mod Glostrup station fra snart mange år siden.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Dj Beck
Kontakt:

Indlæg af Dj Beck »

Hehe, jo det gør jeg skam i bedste velbefindende ;) kigger stadigvæk lidt med herinde, men mit arbejde tager meget af min tid så må indrømme at jeg ik altid ka overskue at være aktiv, men når så sådan et topic her kommer forbi som har lidt relevans for mit erhverv vil jeg da altid være behjælpelig ;)

Men har hørt nogle rygter om at du fører tog, og mener bestemt jeg har set dig i den sammenhæng nemmelig ;)
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Hvad arbejder du med Beck?
Dj Beck
Kontakt:

Indlæg af Dj Beck »

Jeg er uddannet mediegrafiker og arbejder hovedsageligt med trykt kommunikation, grafisk design og identitet hos en større grafisk virksomhed i Albertslund.

Starter på Grafisk Højskole her efter sommer på Kreativ Basis for at udfordre mig selv lidt mere, og med henblik på et eventuelt arbejdsplads skift til et bureau inde i KBH da jeg skal ud og prøve noget nyt sys jeg.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Okay.. spændende :)
Besvar