Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
3dotz skrev:Nu er det jo desværre ikke lige mine billetter. Det er "mit andet arbejde", der havde fået to billetter til Spanien. Den ene plads ser nu ud til at være besat, og muligvis den anden også.
Men jeg er sikker i september, når turen går til Monza og Sandra nede på El Cordobes.
Meldte mig syg i onsdags hos DSB, men i stedet for at melde mig syg en dag, så fjernede de resten af ugens arbejdsplan. Så da jeg mødte op torsdag var der ingen tjenester til mig.
Det gjorde det lidt nemmere for mine tjenestefordelere, da jeg ikke figurerede i arbejdsstyrken. I dag skal der ses Formel 1 og i aften lidt af Gaudis værker. Gratis internet på hotellet, som ikke er wifi (min bærbare går ned, når jeg smider et trådløst netværkskort i dyret - brok i brokketråden).
Nu skal jeg lige i bad, så jeg kan komme ned og spise morgenmad. Jeg bliver hentet klokken otte. Hvad synes du om de få billeder jeg har postet andetsteds (lad være med at henvise til dem).
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Hvordan er det nu man ser forskel på hankøn og hunkøn hos Homo sapiens sapiens ?
Hvem har noget at rykke i og hvem har ikke ?
Hvem tænkte på hende? Hun kunne da bare stoppe en eller anden nede på gaden eller give Wonderboy et ryk i banditten. Så sover han da. Kvinders nydelse er en skrøne
Hehe stakkels dig lille odder, stakkels dig.
Det er ikke en skrøne bare fordi du ikke selv har kunnet levere det hehe.
Meldte mig syg i onsdags hos DSB, men i stedet for at melde mig syg en dag, så fjernede de resten af ugens arbejdsplan. Så da jeg mødte op torsdag var der ingen tjenester til mig.
Det gjorde det lidt nemmere for mine tjenestefordelere, da jeg ikke figurerede i arbejdsstyrken. I dag skal der ses Formel 1 og i aften lidt af Gaudis værker. Gratis internet på hotellet, som ikke er wifi (min bærbare går ned, når jeg smider et trådløst netværkskort i dyret - brok i brokketråden).
Nu skal jeg lige i bad, så jeg kan komme ned og spise morgenmad. Jeg bliver hentet klokken otte. Hvad synes du om de få billeder jeg har postet andetsteds (lad være med at henvise til dem).
...
Haha hvor fedt ! Ja du står da noget tidligt op på en lørdag, men du er da vant til at stå tidligt op...
Jeg er blevet ledt i fordærv og har bestilt GTA IV. Men så ikke nok med det men jeg var SÅ tæt på at få det allerede i dag! Men næææ nej. Det var sgu ikke en gang fordi de ikke så på datoen, men fordi de sagde ude ved vareudleveringen at den skulle jeg hente inde i butikken
Anyways så vil jeg også brokke mig over at jeg ikke kan finde ud af om det er godt eller skidt, så jeg poster selvfølgelig også lige i Glædestråden. Så kan I andre jo brokke jer over at jeg spammer, og skulle det så blive tilfældet så vil jeg gerne brokke mig over at I mobber.
Jeg har osse lyst til at skabe mig. I torsdags gik jeg ind i EB games og sagde jeg ville betale FORUD for GTA IV, og der var INGEN problemer, ork han skulle nok gemme et eksemplar til mig og blabla.. Nå fint nok, så idag mandag går jeg ned og siger at han skal huske og ligge det til side til mig. Så begynder han med han ikke havde fået NOK hjem og blabla , ork der var meget galt.
Jeg konfronterer ham og henviser til jeg har betalt forud, og han lovede mig jo at det ikke ville blive solgt. Dertil svarer idioten at hvis jeg skal være nogenlunde sikker på at få det, skal jeg komme ned i butikken 23:59 og hente det. Men det var ikke sikkert han havde det liggende.
Fuck jeg er pissed mand. Og på kvitteringen står der ellers at nye udgivelser vil blive holdt tilbage i 48 timer, såfremt jeg har betalt forud.
Hvis ikke det ligger der til mig, når jeg har fri i morgen, så får de at vide, at jeg vil have slået noget af prisen fordi jeg kommer for sent til en anden aftale for at hente mit lort og der står på min kvittering at jeg kan hente det tirsdag. Så skal de bare lukke røven.
odder skrev:Hvis ikke det ligger der til mig, når jeg har fri i morgen, så får de at vide, at jeg vil have slået noget af prisen fordi jeg kommer for sent til en anden aftale for at hente mit lort og der står på min kvittering at jeg kan hente det tirsdag. Så skal de bare lukke røven.
You go, girl!
Men ja, det sker desværre tit at det kun er 20-30% af dem der forudbestiller, der er så heldige at få hvad de har bestilt, til tiden..
Det bliver så ikke mit problem at skulle forklare mig over for forbrugerstyrelsen hvorfor de lover folk noget, som de så ikke kan få. Sidst de gjorde det var da jeg fik Colin McRae: Dirt, som de søøørme ikke fik flere af. Der måtte de have et hentet op til mig fra Esbjerg for at jeg kunne få det. Der var jeg også ved at være godt sur.
Jeg skal nu nok få min vilje.
Btw amh.. Nu har du jo nok tjekket coveret ud, så du ved vel også hvad mulighederne for online spil er for xboxen? Er det KUN på xbox live eller er der muligheder for enten split-screen eller System Link?
Har nu ventet i over tre uger på en pakke skulle på i gennem Post Danmarks toldcenter. De mere end tre uger er tiden fra jeg sendte en emailfaktura til dem, så der havde de allerede haft pakken et par dage.
I sidste uge snakkede jeg telefonisk med toldcenteret og blev lovet, at den nok ville komme i sidste uge. En uge efter jeg har snakket med dem er den stadig ikke kommet.
Jeg har dog imellemtiden modtaget en pakke fra samme afsender (sendt efter den ventede pakke og er ankommet). Ringer man til Post Danmarks toldcenter, så bliver man smidt af, da deres telefonsystem ikke kan håndtere så mange opkald.
Utrolig ringe service af en virksomhed, der gør hvad der passer dem. Hvor bliver det fedt, når der kommer fri konkurrence om et par år på posten. Så bliver der nogle direktører, der kommer til at fyre en masse medarbejdere (er selvfølgelig ikke fedt) for at opretholde deres høje hyre indtil de til sidst selv bliver sagt op, da ingen længere vil bruge Post Danmark.
...
Ja jeg gad fandme også godt slippe af med de idioter. Jeg er heldigvis aldrig (7-9-13) blevet taget i tolden, men jeg har prøvet alt fra pakker der ligner de er blevet spillet bold med til at postbudet synes at pakken er afleveret når han har smidt den i opgangen.
Fik et tomt brev i dag, iturevet, som så var blevet tapet sammen af dem, nu uden indhold, kun en værdi på 130 kr, men stadig pisse irreterende, da de bare kan løbe fra alt ansvar, da det ikke er sendt som pakke
Ringede igen for at høre hvor min pakke, der nu er snart en måned gammel blev af. Efter næsten en halv times ventetid kom jeg endelig igennem.
Utrolig så dårlig service det firma kan give. Toldgebyret blev hævet med 100% fra 75.- til 150.-. Man skulle så mene, at de havde råd til at ansætte nogle flere medarbejdere, men nej.
Lorteselskab.
...