[26.07 - 30.08] KaZantip

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
xavis

[26.07 - 30.08] KaZantip

Indlæg af xavis »

Jeg er så lige blevet gjort opmærksom af en bekendt fra Tyrkiet, der nu bor i Kiev i Ukraine, at der er den vildeste og længste techno-, trance- og house-festival i det sydlige Ukraine - ud til Sortehavet. I år foregår det fra den 26. juli til den 30. august.

Det hele foregår som nærmest i et samfund for sig (KaZantip Republic), hvortil der er én adgangsport. Sidste år kostede det 120 US-dollars at komme ind, og så kunne man komme og gå som det passede én hele perioden. Udover musikken og de fede omgivelser, har de også meget fokus på ballade og vold, og det lader til, at hvis man laver ballade, så ryger man ud, uden at kunne komme ind igen. Rigtig fedt i forhold til fx de sydeuropæiske lande, hvor man jo som regel skal passe på på strandene efter mørkets frembrud. Ikke her - det er bare happy times all over! :lol:

Anyways, for jer, der har slige lyster, kan her læses mere: http://www.kazantip.com/

Og her er billeder fra eventet 2006: http://www.flickr.com/photos/argenberg/ ... 423328660/
Beware - the return of the pigs is near!!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Sindsyg festival.

Jeg vare i dialog med dem sidste år ang nogle spillejobs dernede, det blev dog aldrig til noget da deres ideer om aflønning ikke passede med virkeligheden i den vestlige verden.

Men jeg ville super gerne der ned og feste, der kommer normalt nogle fede DJs og priserne på alt dernede er afsindigt lave.
xavis

Indlæg af xavis »

Haha, helt sikkert! :D Jeg er sq frisk - og ifølge de historier, min tyrkiske kammi fortæller mig, så skulle pigerne dernede også være ret så vilde i varmen - især med udlændinge..! ;)

Så det er bare med at give den gas, chicos! :D
Beware - the return of the pigs is near!!
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

DjMail skrev:Sindsyg festival.

Jeg vare i dialog med dem sidste år ang nogle spillejobs dernede, det blev dog aldrig til noget da deres ideer om aflønning ikke passede med virkeligheden i den vestlige verden.

Men jeg ville super gerne der ned og feste, der kommer normalt nogle fede DJs og priserne på alt dernede er afsindigt lave.
Du er jo også pisse dyr post... alene i Burger King mad og dårlig sprut kan jeg jo få en middelstor hollandsk dj for samme penge...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar