Photoshop Problem :/

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Photoshop Problem :/

Indlæg af Maunus »

Står og skal ligge en tekst ind over en masse billeder og har fundet sådan noget smart noget frem så jeg har optaget imens jeg lagde teksten på det hele ene billede og gemt det.

Nu vil jeg så gerne have teksten på alle de andre billeder også og der skulle være denne metode men når jeg sætter det i gang skriver den denne fejl

http://www.speedyshare.com/556229653.html

jeg har så prøvet at vælge den næste tomme boks og skrive ".jpg" i den men den siger samme fejl.. hvis jeg så vælger en af dem som den foreslå i en af de tomme felter så kan jeg vælge "extension" og så kommer der til at stå ".gif" opp i det eksempel men ser oven over.. men jeg skal gemme i ".jpg"..

Når jeg sætter den til at starte når der står ".gif" til sidst så laver den det fint nok ved billederne men når hvert billede skal gemmes skal jeg selv vælge format og trykke ok..
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

det kan godt drille af og til...

Prøv evt. at sætte et flueben i "Override Action "Save as" Command"

En anden problemstilling kan være at de billeder du redigerer i ikke er gemt med samme farveprofil som dit Adobe er sat op til. Det kan du selv lave om på under indstillinger.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Tror det ser ud til at virke nu. :D mange tak!
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

mit næste store spørgsmål er hvorfor er det at teksten ikke kommer på alle mine billeder? Billederne skulle gerne have samme dimensioner.. :S
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Har du sørget for at billederne har samme dimension? Det fremgår ikke rigtigt af dit spørgsmål.

Ellers gøres det lige så let med en action, på samme måde som teksten. (sørg for at dpi også er sat til det samme og ikke kun vidde gange bredde er ens)
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

arh sådan, tak endnu en gang :Dskal nok nå at får styr på det prgram :)
Besvar