Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg tror heller ikke jeg havde haft problemer med at vælge hvis prisen havde været den samme, men problemet er bare at ps3en er næsten dobbelt så dyr.. og når man kører på en SU som mig, så er det halv problematisk at få råd til ..
Havde forestillet mig jeg ville købe:
Konsol - 1600 for xbox 360 / 3000 for ps3
2 Gamepads - 1 medfølger og 300 kr for et mere
Fifa 08 og GTA 4 400-500 kr stykket
Ville gerne kunne holde prisen på 3000 ca. og det bliver svært med en ps3
Xbox 360
+ controller er mest ergonomisk korrekt
+ kan afspille flere filmformater end PS3
+ flest spil til den
(-) larmen - blablabla.. Hvis man har store speakers sat til også, så hører man ikke en skid, så den holder sgu ikke helt.
+ nem at finde rundt i
+ kombatibel med trådløst tastatur og mus, så længe det ikke er bluetooth
- wlan er muligt men koster en bondegård at få til den
- ingen tv tuner
- betaling for at spille online
- ingen bluray, men mon ikke det kommer
PS3
+ gratis online del
+ indbygget trådløs
+ bluray
- stort set samme controllere som til PS1 som kom for 10 år siden.
- stadig ingen tv tuner, men lad os nu se. Kommer den så er den jo et +
odder skrev:(-) larmen - blablabla.. Hvis man har store speakers sat til også, så hører man ikke en skid, så den holder sgu ikke helt.
vs.
amh skrev:Xbox360'ern larmer en del også.
Kig nu hvad jeg skrev ffs.. Hvis man har et anstændigt sæt højtalere så hører man den overhovedet ikke. Og det har man hvis man har den mindste smule respekt for sig selv - og sin xbox.
Jeg sidder en halv meter fra min (fordi jeg ikke gider rejse mig for at skifte skive) og jeg hører den overhovedet ikke. Så det er noget værre fis.
For det første er der ingen spil man spiller uden lyd og for det andet, så larmer den ikke hvis der ikke er en skive i. Det vil sige den larmer ikke når man ser film, hører musik eller bare har den tændt. Og hvis man synes den stadig larmer der så er man fanme pjævset.
Er enig i at Xboxen larmer og det var jeg også overrasket over i starten, men det er noget man hurtigt glemmer når man sidder begravet i et spil.
Og må give Odder ret i at controlleren til Xboxen er tusinde gange bedre end PS3, den ligger så meget bedre i hånden når man spiller!
Hvor den første-generations køler bestod af 20 dele, vejede 700 gram og anvendte kobber og heatpipes, så vejer den nye køler kun det halve, består af 3 dele og er lavet i aluminium.
Jeg kan ikke se hvordan det skulle være en fordel at de bruger aluminium i stedet for kobber, da kobber leder varmen bedre end aluminium.
Men det lyder jo flot at sige at man skifter det ud med aluminium. Hvad man glemmer at fortælle forbrugeren er bare at aluminium er billigere og lettere at fremstille end kobber, men at det ikke leder varmen så godt, dét skal vi nok lade være med at fortælle.
Og personligt ville jeg være ret ligeglad med, hvor mange dele den er i. Det er jo ikke mig der skal samle den. Men ok varmetransporten er nok noget bedre jo færre dele, men derfor vil jeg stadig mene at det skal være i kobber.
Damn jeg har spillet det her spil meget. Jeg stod og var ved at gøre klar til at lave mad og opdagede at jeg ikke har haft åbnet min dør eller et vindue hele dagen. Jeg er HELT indelukket og har spillet hele dagen. Og den eneste auditive samtale jeg har haft i dag (altså som at snakke i telefon til de som skulle være i tvivl) har været med en kammerat og vi snakkede sjovt nok om spillet
Nej jeg har ikke spillet MP.. jeg venter lidt med det.. Jeg skal også lige have Ace Combat 6 hjem igen for dét skal jeg have spillet online. Skal have en masse achievements i det nemlig. Og jeg har ikke travlt med at få det brugt - Jeg tvivler på at koden til Gold bare sådan løber ud.
Cyberdog skrev:Hvor mange har efterhånden fået spillet?
Jeg tænkte på om vi skulle bytte online navne for henholdsvis PS3 og Xbox, så vi kan spille GTA online?`
Hvis det har nogen interesse?
Kan jo starte med mit eget PSN-navn : SebTH
Jeg har flere gange overvejet om ikke vi skulle have en tråd, hvor folk kunne skrive, hvad de hedder på xbox og PS3, så man kan udvide sit netværk. p.t. har jeg kun 2 venner på xboxen
Cyberdog skrev:Hvor mange har efterhånden fået spillet?
Jeg tænkte på om vi skulle bytte online navne for henholdsvis PS3 og Xbox, så vi kan spille GTA online?`
Hvis det har nogen interesse?
Kan jo starte med mit eget PSN-navn : SebTH
Jeg har flere gange overvejet om ikke vi skulle have en tråd, hvor folk kunne skrive, hvad de hedder på xbox og PS3, så man kan udvide sit netværk. p.t. har jeg kun 2 venner på xboxen