Nik & Jay - Lækker Pop (James Kayn in Concert BOOTLEG)
Redaktør: Moderators
Jeg har jo altid været glad for bootlegs.
Og det her er lækkert efter min mening. Det er ganske glimrende udført.
Der er flere numre ind over, der bliver taget fra forskellige numre med arme og ben, rystet i en pose og derefter arrangeret pænt, så det også lyder ordentlig.
Jeg synes det er glimrende mastered, mixet og valget af numre synes jeg også er godt. Der er mange af dine produktioner jeg ikke er enig, men den her synes jeg er god.
Kun fra 5.58 og fremefter synes jeg det halter, hvor bassen forsvinder, beatet bliver forvirret og generende og for mange triballer "clasher" og vokalen ryger offbeat.
Og det her er lækkert efter min mening. Det er ganske glimrende udført.
Der er flere numre ind over, der bliver taget fra forskellige numre med arme og ben, rystet i en pose og derefter arrangeret pænt, så det også lyder ordentlig.
Jeg synes det er glimrende mastered, mixet og valget af numre synes jeg også er godt. Der er mange af dine produktioner jeg ikke er enig, men den her synes jeg er god.
Kun fra 5.58 og fremefter synes jeg det halter, hvor bassen forsvinder, beatet bliver forvirret og generende og for mange triballer "clasher" og vokalen ryger offbeat.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
nåå ja, okay.. den havde jeg så lige glemt alt om.. men du kan kun ha ret i det deramh skrev:chreddy1 skrev:det er da noget nær det fedeste Nik & Jay bootleg jeg nogensinde har hørt..
meeeeega fedt.. holder 110% hele vejen gennem
..
Det fedeste er dwr's mix med Laekker Rose!! den bliver spillet tit i byen har jeg bemærket.ret cool faktisk.