Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Er der nogle som ved hvordan den forbindes Xbox'en??? jeg kan simpelthen ikke finde udaf det, har søgt nettet efter løsning, men finder kun anmeldelser af spillet... På forhånd tak..
Du trykker først på den lille runde knap der sidder på Xboxen, den sidder ved siden af der hvor du kan smide Memory Cards ind, så "leder" den efter enheder den kan forbinde til. Så tager du din Guitar og trykker på den lille runde knap der er på kanten af din guitar, der er ">>>" på den, så skulle den gerne forbinde den til Xboxen.
hvis det er kabel: sæt dit usb i den usb som xboxen har, enten foran eller bagved.
hvis den er trådløs, skal du gøre ligesom når du connecter en controller, hold den lille hvide knap nede og lad den søg efter din guitar, så trykker du på den knap som er på guitaren, som vnL beskriver
Jeg er kommet igennem 27 sange på Medium.. det er sygt svært synes jeg.. Knights of Cydonia tog nok 5 - 10 gange før jeg kunne gennemføre den bare.. jesus
husk du kan holde knapperne inde, og så bare slå an på strengen når farven vises.. det hjalp lidt for mig .. så man ikke slår an + trykker på knappen på samme tid.. og så gå ind i tutorial og prøv dem.. giver super meget synes jeg.. gik fra easy til medium på en uge, hvor jeg max spillede 5 sange om dagen
jmunch skrev:husk du kan holde knapperne inde, og så bare slå an på strengen når farven vises.. det hjalp lidt for mig .. så man ikke slår an + trykker på knappen på samme tid.. og så gå ind i tutorial og prøv dem.. giver super meget synes jeg.. gik fra easy til medium på en uge, hvor jeg max spillede 5 sange om dagen
Jep! det fandt jeg lige udaf man kunne. Havde overboen på besøg, det havde hun styr på, så det går da fremad nu...
Det er meget lettere så Og Through in Flames and in Fire skal du lave en masse tabbing slå 1 gang og så ellers gå amok med at trykke, så vidt jeg har set på film