XP SP3
Redaktør: Moderators
XP SP3
Hvad siger jeres erfaringer med XP SP3? Jeg har installerede den her den anden dag, og jeg synes min computer er blevet svine langsom når jeg starter programmer op. Hører jeg musik, så hakker det nogen gange. Jeg har efterhånden prøvet at tweake mange steder, og jeg tror faktisk næste skridt bliver at reverte til SP2.
Med mindre der kommer et guldkorn her inde?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Re: XP SP3
Nu har jeg ikke installeret den, men hvad jeg har læst skulle sp3 forøge hastigheden på 10-15 % :S - måske bare msn's marketingsafdeling der har haft travlt?nco skrev:Hvad siger jeres erfaringer med XP SP3? Jeg har installerede den her den anden dag, og jeg synes min computer er blevet svine langsom når jeg starter programmer op. Hører jeg musik, så hakker det nogen gange. Jeg har efterhånden prøvet at tweake mange steder, og jeg tror faktisk næste skridt bliver at reverte til SP2.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg har ikke oplevet problemer med SP3. Jeg vil faktisk give Fryseren ovenover ret i at den faktisk reagerer hurtigere. Jeg synes i hvert fald ikke min computer er blevet svækket. Nu har jeg ikke prøvet den stationære på arbejdet endnu, for vi grillede hele fredagen, så det var hårdt at være ansat i forsvaret, når man sidder med en stor Weber gas grill, pølser, brød, øl og sodavand imens man ser på et hollandsk fly der laver touch'n'go. Hård arbejdsdag 
Jeg prøver lige at søge noget info omkring den SP.
EDIT:
Jeg prøver lige at søge noget info omkring den SP.
EDIT:
Kode: Vælg alt
Hvad indeholder Service Pack 3?
Windows XP SP3 indeholder alle de Windows XP-opdateringer, der er blevet udgivet tidligere, herunder
sikkerhedsopdateringer og udvalgte ekstraudgivelser. Denne service pack indeholder f.eks. funktioner, der
tidligere er blevet udgivet som opdateringer, f.eks. Microsoft® Management Console (MMC) 3.0 og Microsoft
Core XML Services 6.0 (MSXML6).
Microsoft tilføjer ikke betydningsfulde funktioner fra nyere versioner af Windows, f.eks. Windows Vista, til
Windows XP via XP SP3. Windows XP SP3 indeholder f.eks. ikke Windows Internet Explorer 7, selvom
Windows XP SP3 indeholder opdateringer til både Internet Explorer 6 og Internet Explorer 7, og den vil
opdatere den version, der er installeret på computeren.
(...)
En undtagelse, der er værd at bide mærke i, er, at SP3 indeholder NAP (Network Access Protection), som
kan hjælpe de virksomheder, der bruger Windows XP, med at få fuldt udbytte af de nye funktioner i Windows
Server® 2008-operativsystemet.
I artikel 936929 i Microsoft Knowledge Base angives alle de andre artikler i Microsoft Knowledge Base, der
omhandler de opdateringer, der findes i Windows XP SP3. I følgende afsnit beskrives funktionerne i Windows
XP SP3 i detaljer.Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg har lige forsøget mig med at slipstreame SP3 med min SP2 image af XP.. og da jeg skulle installere den på min stationære så brokkede den sig over min key ikke var rigtigt..
hvad fanden er det for noget?? burde den ikke stadig fungere?? eller er den ikke "legaliseret" til sp3?
For den virker jo stadig til sp2 og ja den er org.
hvad fanden er det for noget?? burde den ikke stadig fungere?? eller er den ikke "legaliseret" til sp3?
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg tror det er lidt med den, som det var med SP2. Da jeg i sin tid installerede SP2 på min gamle laptop gik den også i fisk. Jeg kunne sidde med Windows Update og hente den over WLAN og få alt til at køre over wlan. Men lige så snart jeg trykkede afslut og genstart med SP2 installationen så virkede mit WLAN pludselig ikke mere. Den slukkede simpelthen for mine antenner og der var bare intet at gøre andet end at afinstallere, og så tænkte jeg, at jeg da lige kunne prøve igen, for jeg kunne jo have lavet en fejl. Men præcis samme historie.
Så nogle computere kan bare ikke kapere den og andre computere elsker den. Jeg har btw også været ude for en bug i dag, hvor min computer brugte lidt for mange ram og så imens jeg var ved at lukke et vindue i IE så skrev jeg på msn og så gentog den hvad jeg havde skrevet lige inden. Alt i alt tror jeg der stod det samme 5 gange eller sådan noget
Så nogle computere kan bare ikke kapere den og andre computere elsker den. Jeg har btw også været ude for en bug i dag, hvor min computer brugte lidt for mange ram og så imens jeg var ved at lukke et vindue i IE så skrev jeg på msn og så gentog den hvad jeg havde skrevet lige inden. Alt i alt tror jeg der stod det samme 5 gange eller sådan noget
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Nogen der kan svare på mit spg? kan en sp2 key ikke fungere med en sp3 når den er smeltet sammen??Hoopstar skrev:Jeg har lige forsøget mig med at slipstreame SP3 med min SP2 image af XP.. og da jeg skulle installere den på min stationære så brokkede den sig over min key ikke var rigtigt..
Gambi .. ved programopstart? Eller bare generelt?
Jeg havde så lidt tid i dag, hvor jeg alligevel ville gå og rydde lidt op i mens computeren stod og passede sig selv med at afinstallere SP3, men da jeg så lige lavede et par start forsøg af diverse programmer, så var der ingen ting. Frisk og frejdig. Så indtil videre lever min SP3 altså endnu.
Jeg havde så lidt tid i dag, hvor jeg alligevel ville gå og rydde lidt op i mens computeren stod og passede sig selv med at afinstallere SP3, men da jeg så lige lavede et par start forsøg af diverse programmer, så var der ingen ting. Frisk og frejdig. Så indtil videre lever min SP3 altså endnu.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Så røg SP3 af min computer. Desværre opdager jeg nu, når jeg sidder og roder lidt med min computer, at det er tilsynelade er pga. en ramblok er stået af. Der er kun 1Gb samlet i systemet. Så jeg kunne vist godt have holdt SP3 inde.
Jeg tror også snart jeg må have min en ny computer, min Zitech AMD Athlon XP 1600+ med 1Gb RAM er ikke sjov længere.
Kode: Vælg alt
C:\>systeminfo | find "Install Date"
Original Install Date: 24-06-2004, 16:28:59nco\\ CHART ATTACK 1999
Både ved opstart af Windows + nedlukning af windows, samt div. små java spil.nco skrev:Gambi .. ved programopstart? Eller bare generelt?
Hoopstar skrev:Nogen der kan svare på mit spg? kan en sp2 key ikke fungere med en sp3 når den er smeltet sammen??Hoopstar skrev:Jeg har lige forsøget mig med at slipstreame SP3 med min SP2 image af XP.. og da jeg skulle installere den på min stationære så brokkede den sig over min key ikke var rigtigt..
Jeg bruger en SP2 kode til min sp3
Slet mig