Opsætning af MSN på K850i
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Opsætning af MSN på K850i
Er der nogen der ved hvordan jeg sætter msn op på min sony ericsson K850i?? jeg har prøvet en masse og kan ikke finde svar på Telia´s hjemmeside er der nogen her der ved hvordan jeg gør??

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Selvom jeg har en Nokia kan det måske være til hjælp - Jeg har sådan en menu der hedder "Hent" i min telefon, og hvis jeg går ind under den, så kan jeg gå ind under forskellige producenter, hvor jeg også kan finde Microsoft, og dér kan jeg så finde MSN
Ellers vil jeg anbefale at bruge Fring.
Og der er vist ikke wlan i den model, så ja du skal bruge GPRS hvis du spørger mig.
Og der er vist ikke wlan i den model, så ja du skal bruge GPRS hvis du spørger mig.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Yakuza, er det et abonnement der inkluderer MSN Messenger du har fra Telia eller?
Hvis du har det så burde du, efter hvad jeg har læst mig frem til, kunne åbne adgangen til internettet via genvejstasten på telefonen -> Browse hen til internettet, og der burde være flere forbindelser du kan vælge. Den øverste af disse skulle gerne være din udbyders portal.
Du kommer her ind på Telias surfport. Hvis du går ned på siden burde du komme til noget der hedder Messenger, og kunne hente det der.
Original tekst:
Hvis du har det så burde du, efter hvad jeg har læst mig frem til, kunne åbne adgangen til internettet via genvejstasten på telefonen -> Browse hen til internettet, og der burde være flere forbindelser du kan vælge. Den øverste af disse skulle gerne være din udbyders portal.
Du kommer her ind på Telias surfport. Hvis du går ned på siden burde du komme til noget der hedder Messenger, og kunne hente det der.
Original tekst:
Pointen er her at jeg tror det vil kunne gøre det. Den messenger du henter fra Telia burde vel være sat op til at køre direkte på din mobiltelefon.En stiv bruger på BaBoom.dk skrev: Fandt via google i et forum:
Prøv: Åbn internet via genvejstasten så kommer du ind på Telia surfport bladre nedad der kan du gå ind på MESSENGER også kan du hente det der!
Og det virker.. Yes sir
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Hvis Telia ikke har MSN så kan du bruge et gratis program der hedder eBuddy til MSN, myspace, AIM, Gtalk og Yahoo
http://www.ebuddy.com/
Virker ganske fint!
http://www.ebuddy.com/
Virker ganske fint!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
har selv en tlf magen til, jeg har det også haft på min tlf, men nu fik jeg så en ny (Stadig magen til) og så har jeg det ikke mere..
men!
Hvis du har telia!? Så går du ind i dine bogmærker, åbner telias hjemmeside (det er ikke deres helt alm side den hedder noget tricky, den hjemmeside søger jeg titlen på så jeg selv kan få det ind på min tlf også) den åbner du altså.. så bladre du lidt ned og så står der noget med hent messenger og så kan du downloade det.. første gang du åbner det skal du så vælge hvor længe du vil abb. på det.
hvis du ikke har telia kan jeg ikke hjælpe desværre, min tlf. er købt uden abb. så jeg kan eller ikke finde ud af at få det ned på min igen, da telia ikke har lagt deres hjemmeside under bogmærker som de gør når man køber den med deres abb.
men!
Hvis du har telia!? Så går du ind i dine bogmærker, åbner telias hjemmeside (det er ikke deres helt alm side den hedder noget tricky, den hjemmeside søger jeg titlen på så jeg selv kan få det ind på min tlf også) den åbner du altså.. så bladre du lidt ned og så står der noget med hent messenger og så kan du downloade det.. første gang du åbner det skal du så vælge hvor længe du vil abb. på det.
hvis du ikke har telia kan jeg ikke hjælpe desværre, min tlf. er købt uden abb. så jeg kan eller ikke finde ud af at få det ned på min igen, da telia ikke har lagt deres hjemmeside under bogmærker som de gør når man køber den med deres abb.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Vil du ikke skrive linket til mig som jeg kan hente det på? Den hedder noget med www.telia.dk/?? telia har ikke lagt nogen bogmærker ind på min tlf. da min er købt uden abb.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Gik ind på telefonens internet valgte indstillinger og gå til også telie internet så står messenger halvejs nede på siden og så er det bare at vælge download og at installere det. jeg synes bare det er lidt svært at styre med det der touch display

-=[Chart Attack Admin]=-
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Standart blå farve. Vidste ikke man kunne få den i andre farver hehe.
Det her er det eneste jeg kan finde
http://telia.dk/privat/produkter/mobil/ ... dangoerdu/
Det her er det eneste jeg kan finde
http://telia.dk/privat/produkter/mobil/ ... dangoerdu/

-=[Chart Attack Admin]=-
Yakuza. Det er ikke et touch display. Det er lysfølsomme knapper i toppen af tastaturet
Troede nemlig det samme i et par dage. Fik min i sidste uge 
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Går op i min telefon? Jeg købte telefon efter udseende (ja jeg synes det er den pæneste på markedet. Kan ikke fordrage LG, Nokia og Samsung...) og fik 200 kr. i byttepris for den gamle. Jeg bruger heller ikke MSN på min telefon. Jeg søgte bare lidt efter det. Jeg skriver til ca. tre forskellige personer og ellers ringer jeg helst. Men har dog fundet ud af at medie-funktionen er jeg ret glad for når jeg går til og fra arbejde, så jeg kan høre musik.YaKuZa_MaB skrev:Qleg du går for meget op i din fon hehe. Skal vi snart ha en bajer??
Og ja det skal vi. Jeg skal ige have afleveret et projekt og lavet en ugeopgave, så skal vi da lige have en enkelt eller to
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
^^
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Kunne være der snart skulle holdes CA POT i Q-legs lejlighed igen? Så må vi lige sørge for at han har mere end 3 timers varsel
det var sgu et fedt POT.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg tror den nye beboer på kollegiet vil være lidt ked af det...