Mit net fungerer ikke som det skal?
Redaktør: Moderators
Jeg mangler stadig svar på et par af mine spørgsmål fra før.
Det er svært at hjælpe, når jeg mangler så mange informationer.
Altså min net kører fint nok før jeg formaterede - ok
og nu er der ingen ikoner nede i højre hjøjne <- hvilke var der da før? og hvilket formål har de?
og når jeg går ind i netværkstedet så er det en lan forbindelse jeg er på <- jamen har du da en modemforbindelse? Hvad skulle det ellers være andet end lan forbindelse? Hvad var det før?
Og HVORFOR kan ikke du hente? Det er meget vigtigere end at du ikke kan. Hvad siger den? Står den bare og henter med 0.0kb/s eller kan du ikke åbne vinduet? Er din skærm slukket? Jeg ved ikke hvad problemet er.
Det er svært at hjælpe, når jeg mangler så mange informationer.
Altså min net kører fint nok før jeg formaterede - ok
og nu er der ingen ikoner nede i højre hjøjne <- hvilke var der da før? og hvilket formål har de?
og når jeg går ind i netværkstedet så er det en lan forbindelse jeg er på <- jamen har du da en modemforbindelse? Hvad skulle det ellers være andet end lan forbindelse? Hvad var det før?
Og HVORFOR kan ikke du hente? Det er meget vigtigere end at du ikke kan. Hvad siger den? Står den bare og henter med 0.0kb/s eller kan du ikke åbne vinduet? Er din skærm slukket? Jeg ved ikke hvad problemet er.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Havde engang så meget støv i blæseren til grafikkortet at computeren lukkede ned eller gav alle mulige uforklarlige fejlmeddelelser. En anden gang var det strømforsyningen i PC'en, der var skyld i uforklarlige fejl...dwr skrev:Tjek luft gennemstrømning og temperaturen på din hardware.
Det lyder som en hardware fejl, hvis du kører med ny-formateret windows og har fulgt ovenstående trin.
Jeg er ikke ekspert, men mit første bud ville også være hardwarefejl. En frisk Windows installation burde bare køre...?
Fordi Firefox er bedre end IE.
Det er vel ikke relevant om du kan komme på det nettet (hvilket du jo sikkert godt kan), når computeren fryser. Så er det reelle problem jo ikke, at du ikke kan komme på nettet, men at computeren låser, når du åbner IE.
Lad mig illustrere min tankegang (en sketch der er blevet brugt på en forelæsning på mit studie, som jeg synes er meget god):

Det er vel ikke relevant om du kan komme på det nettet (hvilket du jo sikkert godt kan), når computeren fryser. Så er det reelle problem jo ikke, at du ikke kan komme på nettet, men at computeren låser, når du åbner IE.
Lad mig illustrere min tankegang (en sketch der er blevet brugt på en forelæsning på mit studie, som jeg synes er meget god):

Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
lyder til at du ikke har installeret dine drivers. Der må følge en cd med til din laptop med drivers - ellers kan disse drivers findes på nettet.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu