Java

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Zivago

Indlæg af Zivago »

Altså - efter hvad jeg kan forstå - forsøger du jo at opdatere java - men det kan du jo ikke, hvis du ikke har installeret java i forvejen !. (Du får jo meddelsen We were unable to detect a recent version of Java Runtime Environment (JRE) on your system )
Du skal så først hente en fuld version af java.

Prøv at gå ind på denne testside: http://www.znn.dk/
Den chekker om du har noget java i forvejen.
(Der kommer en lille bil frem, under java VM test - hvis du har java installeret - og det ellers fungerer).

Hvis du mangler java - så hent en fuld udgave - på denne side.
Du skal altså IKKE vælge en update på den side - men en FULD udgave (under punkt 5).
Du skal først opdatere, når du har fået java til at fungere - hvilket du kan teste med denne side.

P.S: Dette er en offentlig testside, som bankerne kan bruge, til at chekke om brugernes pc er sat rigtigt op - når de ringer og siger at deres homebank ikke virker. Skide smart side.

Zivago
Wm

Indlæg af Wm »

Under punkt 9 er der en bil ? vil det sige jeg har noget ?
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

(Der kommer en lille bil frem, under java VM test - hvis du har java installeret - og det ellers fungerer).

Det er jo det han siger - og også det jeg har sagt til dig. Du har allerede installeret java. Det kommer ikke af sig selv og derfor har du på et tidspunkt installeret java efter du formaterede.
Læs hvad du installerer.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Wm

Indlæg af Wm »

Ja, der står jeg har noget java installeret, men det er sku ikke noget der virker, og kan heller ikke finde det på com .
Wm

Indlæg af Wm »

Og når jeg henter det var java bliver den ved med at sige jeg ikke har noget jeg kan updatere
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Hvad er det du skal bruge Java til? Og hvad er det der ikke virker?
Og husk nu... Brug lidt tid på det indlæg du kommer med og kom med en udførlig beskrivelse - eventuelt et screendump af hvor du igang med at prøve at bruge Java og det ikke fungerer...
Wm

Indlæg af Wm »

Jamen lad os bare tage poker som et eksempel, det skal bruge java, jeg bruger firefox som mit internet noget, og den kommer med om den skal installerer java, og det siger jeg ja til, så kommer den med at den ikke kunne installere java, og ikke nogen begrundelse,
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Okey. Du har aktiveret ActiveX?
Wm

Indlæg af Wm »

Nej, ? Hvor gøres dette ?
Wm

Indlæg af Wm »

dwr

Hvor kan jeg gøre det ?

aktivere ActiveX?
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Billede

Hvis det er helt deaktiveret, så må du lige google, for det gider jeg ikke.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Han får nok svært ved at aktiver activex når han køre firefox :wink:

Gå i tilføj/fjern programmer og fjern alt der hedder noget med java (af og til kan der være mange af dem hvis du feks har updatet)

Hent den her fil til dit skrivebord: http://javadl.sun.com/webapps/download/ ... leId=18713

Køre filen og installer java, thats it :wink:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar