Req: Med på en lytter :)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Macho

Req: Med på en lytter :)

Indlæg af Macho »

Hej!

Jeg vil meget gerne høre jeres mix' og komme tilbage med kommentare om hvad jeg syns om det.

Jeg spiller også på Club-Ludwig.dk i Hobro, og spiller gerne jeres mix', hvis i er intra i at de kommer ud måske? :)

<font size="-2">// slettede afstemningen, frz</font>
You got the face, I got The Plaze!!
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Lidt speciel tråd :) hehe.

Men lyder som et godt tilbud tror da godt jeg kunne komme i tanke om et par stykker herinde som kan sende dig noget . (:

Hvad er det for en slags du vil høre? Bootlegs, remixes eller noget som er helt opbygget af en selv?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

"Intra".. Mest irriterende frase nogensinde... *Gg*

Kan da anbefale dig at hoppe forbi Mixes area - der ligger mange brugere deres mix/bootlegs/remix op.
BØH
Brugeravatar
Macho

Indlæg af Macho »

takker. :) hehe... jaeh... nok irriterende med "intra", heh. men det er sku så nemt lige at fyre af. ;)

hm.. jeg hører alt. men sådan noget som remix's vil self være noget af det mest populære man kan spille på en club (diskotek eller hvad folk nu vil kalde det). folk i byen vil jo gerne høre noget de kender, men vil stadig meget gerne høre lidt af hvad folk selv har bygget op. Kunne være interessant, og bedømme det. komme med ris og ros. you know. ;)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

yees yees..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Brugeravatar
Macho

Indlæg af Macho »

jaeh.. tak tak. :) er i fuld gang med at kigge løs derinde.
Besvar