They are back... Copenhagen Distortion [4-8 juni]

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
LeG0lAsDK
Opera anmelder

They are back... Copenhagen Distortion [4-8 juni]

Indlæg af LeG0lAsDK »

They are back... Copenhagen Distortion nu anno 2008.

Hmmm, programmet er imponerende især fordi der igen er så mange gratis arrangementer. Det er vildt. Programmets kvaliteter er af blandet kvalitet, for at fremhæve nogen af de navne som ikke altid dukker op hver weekend, hvem sagde Djuma som hærger hver eneste weekend i københavn ikke fordi det er dårligt, men når man nu f.eks. har lokket de franske Chicks On Speed med, så synes jeg at man skal give dem en chance, nu når de er her i københavn.

4 gode bud på højdepunkter under festen.

Onsdag
Det lyder og er tildels kliché, men når der bliver stillet i udsigt, en slags gadefest battle, imellem studiestræde og sankt petri stræde, så burde man give denne fest et forsøg. Advarsel forvent club kids og massere af vibskov design.

Torsdag
Ved i forhold til nørrebro dagen (torsdagen) så vil der laves en scene på Sankt Hans Torv, så mon ikke at selv FrZ ville kunne få taget sig sammen til at komme derned. Derudover så er Chicks On Speed vel dagens højdepunkt.

Fredag
Iforhold til fredagens program, så har onkel Tom og de andre i ghettorave, et optog i vente som vil gå fra enghave til kødbyen, det skal da nok også blive genialt. Så der er garanteret også en oplevelse i vente for dem om fredagen, hvis man er til smaddermusik og DØD.

Lørdag
Lørdagens højdepunkter, tja så er den der famøse båd-dunke dunke tur (som undertegnet aldrig har nået), vel så legendarisk i rygter at jeg vil anbefale folk hvis det er muligt, at prøve at nå denne tur. Også skriver I lige et review bagefter.

Også til slut plakaten med det officielle program:

Billede
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Der ser rigtig fornuftigt ud :-) Tror i hvert fald jeg rammer Ghetto Rave festen fredag og få hørt Konrad Black lørdag
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Kan da godt være jeg triller derned og kigger lidt, men skal dog på job 07.45 dagen efter, sååå :)
gentlemanfinn

Så er der købt billet til alle uges fester, bliver voldsomt :twisted:
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

gentlemanfinn skrev:Så er der købt billet til alle uges fester, bliver voldsomt :twisted:
Hahahah helt sikkert... Og hvis du alligevel keder dig, så smut forbi fællesparken fredag eftermiddag/aften, der vil vi være og fejre fødselsdag med mobilt anlæg, indtil kursen bliver sat mod vesterbro...
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Skal desværre i sommerhus. Havde ellers ser frem til det igen i år..!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
gentlemanfinn

LeG0lAsDK skrev:
gentlemanfinn skrev:Så er der købt billet til alle uges fester, bliver voldsomt :twisted:
Hahahah helt sikkert... Og hvis du alligevel keder dig, så smut forbi fællesparken fredag eftermiddag/aften, der vil vi være og fejre fødselsdag med mobilt anlæg, indtil kursen bliver sat mod vesterbro...
Hehe det vil jeg da overveje hvis det passer ind i mit program :-)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: They are back... Copenhagen Distortion [4-8 juni]

Indlæg af FrZ »

LeG0lAsDK skrev:They are back... Copenhagen Distortion nu anno 2008.

Torsdag
Ved i forhold til nørrebro dagen (torsdagen) så vil der laves en scene på Sankt Hans Torv, så mon ikke at selv FrZ ville kunne få taget sig sammen til at komme derned. Derudover så er Chicks On Speed vel dagens højdepunkt.
SINDSYG FED STEMNING - men havde ikke nogen venner, som ville give den gas, og da jeg selv skulle på job, så måtte man jo hellere smutte inden, man først rigtigt røg i whisky tønden.

Fedt at man kan høre larmen tydeligt gennem vinduerne :D
gentlemanfinn

shit det har været nogle nice dage :-)
Lige nu slapper jeg lidt af også står den på Ghetto Rave Parade om et par timer :-)
gentlemanfinn

alt for vild fest i Bjerget, vild stemning over all
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Det var fandme nogle fede dage..Det gik rigtig godt med de forskellige gadefester syntes jeg..Lørdag aften var dog den sejeste!!
Besvar