Nu har jeg forsøgt mig på google, og synes kun jeg finder vare der har livstids garanti...
Men jeg tænker nu, mindes da jeg havde Erhvervsret, at Livstidsgaranti.. altså ikke betyder så længe jeg nu lever.. men er ca 5år eller 10år..
Er der nogen, der kan sige mig hvor længe livstidsgaranti er?
livstids garanti
Redaktør: Moderators
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Det er forskelligt hvordan virksomheder tolker det...
Nogen siger 5, 10, 15 20 eller 25 år eller som Pantheon skrev hele livet.
Yderligere er der nogen fragt regler fx. indenfor de første 12 måneder betaler de alt fragt hvorefter du efter 12 måneder selv skal betale osv.
Nogen siger 5, 10, 15 20 eller 25 år eller som Pantheon skrev hele livet.
Yderligere er der nogen fragt regler fx. indenfor de første 12 måneder betaler de alt fragt hvorefter du efter 12 måneder selv skal betale osv.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Ville næsten være nemmere a svare på hvis man kendte produktet..
Jeg var oppe med min Zippo som der blev skrevet ^^ Og der fik jeg nogen labels jeg skulle udfylde og sende, dog selv betale portoen !
i og for sig hvis du har avet en Zippo f.eks, ville du jo stadigvæk havde garenti på den..
Skal siges jeg ikk engang skulle vise kvittering
Jeg var oppe med min Zippo som der blev skrevet ^^ Og der fik jeg nogen labels jeg skulle udfylde og sende, dog selv betale portoen !
i og for sig hvis du har avet en Zippo f.eks, ville du jo stadigvæk havde garenti på den..
Skal siges jeg ikk engang skulle vise kvittering
det produkt jeg tænker på er en Case logic 320, men har lige snakket med butikken, og de mener at efter der er gået over 2½ år, så dækkker garantien ikke mere...TiaZ skrev:Ville næsten være nemmere a svare på hvis man kendte produktet..
samt sjovt efter jeg har haft kontaktet dem, slettet det der omhandler at livsvarig garanti...