[24/05-2008] SOMMERÅBNING AF DOCKEN - København

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

[24/05-2008] SOMMERÅBNING AF DOCKEN - København

Indlæg af FrZ »

Billede

DOCKEN & MUSIC FOR DREAMS PRÆSENTERER

OFFICIEL SOMMERÅBNING AF DOCKEN

Kære, kære venner

Kom Leg Med Os. Blandt kraner og bløde bunker af brosten.

P R O G R A M
14:00 Det nytjærede soldæk åbner med liggestole, udsigt til kølig rosé, asymmetrisk skygge fra genoprejste parasoller, skibe i horisonten og kærlighed i sandet. Vi fylder på ny generatoren med diesel og ruller en blød lydprøve ud over sandet med en dj, som nyder fuld anonymitet (det er den unge mulat)

16:00 BACKHAUS tager over og sætter stemningen til de første af dagens live acts. Backhaus moonlighter i øvrigt som host for Dockens søndagsskakklub /

17:00 Albumaktuelle N* GRANDJEAN (LIVE) feat. operafænomenet MIKKEL LOMBORG giver smagsprøver på solodebuten ”Carrying Stars”. Tænk Jack Johnson møder Kings of Convenience møder José González, inklusiv byens sejeste moustache. Do not miss this one

18:00 Part I Vi tænder op for grillen - hele landkyllinger, liflige rejer, sprød salat, saltede majs - og byder på kolde øl og nyfundne vine

18:00 part II AURA (LIVE) ”… Hvordan mon det er at ha' en pik, og om at kradse med en yndig overflade.” Det er ikke hver gang, man kan lure, hvad der kommer fra lille smukke Aura. Læn dig tilbage i liggestolen og oplev hende up close i et nøgent akustisk sæt

19:00 MASTER FATMAN TYKMESTEREN og hans tro følgesvend KONGEN AF VESTERBRO i det bløde (brasilianske?) hjørne

20:00 LULU ROUGE debutalbummet ”Bless You” har netop ramt gaden herhjemme og stille og rolige musiklande som Frankrig og England er ved at kamme over i forventning til den kommende internationale release. ”The next big thing to come out of Denmark!” (Trentemøller i UK presse). Believe the hype

21:00 FAGGOT FAIRIES stråler om kap med solnedgangen. Få frække smagsprøver på duoens kommende album. Lir.

22:00 Part I Solen går ned, vi shaker cocktails, graver efter den mørkeste rom og hælder flammer på bålet

22:00 Part II KENNETH BAGER. 2500 (vilde) mennesker dansede og festede som besatte, da Bageren til sidste års sommeråbning af Docken sendte festen langt ind i natten med et dj set folk stadig taler om

01:00 Men det plejer at være DJ MENDEZ, der løber med fidusbamsen...

ALL DAY LONG (14-03)
Gratis entré
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Øv der gad jeg nok godt være med! Har dog middag med forældre, kæresten og svigerforældrene (av for den lede).
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Hvis vejret er ok er jeg at finde derude.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

føj hvor lyder det hammer fedt..
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

kloojve skrev:føj hvor lyder det hammer fedt..
Så kommer du herop din bidske vestsjællender! Jeg sørger for kolde tuborg og kaptajn!!!
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg har faktisk ingen planer.. jeg vil da overveje det ;)
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

Do it klo... så æder vi os i stykker først !
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Tager også derind... det lyder sku fedt... men igen det kommer an på vejret
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

LeG0lAsDK skrev:Tager også derind... det lyder sku fedt... men igen det kommer an på vejret
Kunne nok også selv finde på at tage et smut forbi - måske bare til en bid mad og en kold pils - skal jo give damen lidt kultur en gang i mellem :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Er det på tide, at hun skal op fra kælderen igen FrZ ?

Troede helst du holdte hende lukket inde om sommeren, så hun kunne forblive bleg og kadaver agtigt, som jeg ved du elsker dine damer :)
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Er det på tide, at hun skal op fra kælderen igen FrZ ?

Troede helst du holdte hende lukket inde om sommeren, så hun kunne forblive bleg og kadaver agtigt, som jeg ved du elsker dine damer :)
Du må tænke på en anden - jeg puster min op om sommeren, så fungerer hun både som badedyr og bolledyr :) - sådan en dame er perfekt til en aften på Docken, da der både er bade og bolle stemning!

Se det kunne Sunshine lære noget af :P
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

gratis øl og mad til de første :-)
http://ibyen.dk/natteliv/article512444.ece
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:gratis øl og mad til de første :-)
http://ibyen.dk/natteliv/article512444.ece

... JEG ER DER!
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

Super fed dag derude og alt for fedt set af Bageren. Han kan sgu nogle ting den mand.

Bare utroligt at se hvor griske folk bliver når noget er gratis. Direkte pinligt at se hvordan folk skulle have to tallerkner med mad og 4 øl istedet for lige at slappe lidt af og lade alle få.
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Fairground skrev:Super fed dag derude og alt for fedt set af Bageren. Han kan sgu nogle ting den mand.

Bare utroligt at se hvor griske folk bliver når noget er gratis. Direkte pinligt at se hvordan folk skulle have to tallerkner med mad og 4 øl istedet for lige at slappe lidt af og lade alle få.
Vejret var lidt for dårligt til jeg kunne overtale vennerne :/ - var det god mad? :)
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

FrZ skrev:
Fairground skrev:Super fed dag derude og alt for fedt set af Bageren. Han kan sgu nogle ting den mand.

Vejret var lidt for dårligt til jeg kunne overtale vennerne :/ - var det god mad? :)
De første timer vi var der var vejret lækkert, men det blev koldt henad aftenen, men så hoppede vi indenfor i nogle puder og chillede med lidt øl indtil bageren begyndte.

Ja maden var sgu rigtig fin.. fik lige lidt af paella'en fra en af de piger vi sad ved siden af til at starte med og den var fin. Da vi fik taget os sammen til at stå i kø var der "kun" skinke og kartoffelsalat tilbage, men den var sgu også helt iorden. Helt sikkert et sted jeg kommer til at hænge en del henover sommeren hvis vejret bliver godt.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Enig enig enig, det var jo så pinligt at se folk med friværdi postnummer 2100 bare stå og rage til sig med mange øl, således at de løb tør for øl kl. 18 eller var det 19? Hvornår fatter mennesker at hvis alle kun tog hvad de havde behov for, så ville det vare endnu længere? Ditto med maden, droppede den også grundet køen og stemningen blandt folk i køen var ligesom når de samme typer jagter tilbud i fuptek (føtex). Det er pisseærgeligt for at sige det lige ud at folk ikke har mere pli til at de kan holde sig tilbage og kun tage det de har behov for, synes faktisk det ødelagde den stemning som ellers kunne haft været skabt derude. Da grådighedens grimme ansigt lagde sig over docken i går aftes.... :/

Men det var al for koldt derude, til at man kunne rigtigt holde en sommerfest, og loungeområdet inde ved baren, mindede altså mest om hovedbanegården, så jo, de har ideerne derude og hvis de får mere vilje så bliver det spændende at følge docken i denne her sæson, håber blot at alle de grådige jyder fra østerbro, bliver smidt ud til wasteland.......
Besvar