Heysa.
Jeg står og skal have brændt alle 84 afsnit ned af huset på christianshavn, og efter at der kan være 4 afsnit på hver dvd skive, så vil jeg hører hva jeg skal gøre for at når jeg har sat dvd'en i afspilleren også den afspiller alle 4 afsnit, har forsøgt at brænde de første 4 afsnit ned, men min dvd'er vil kun vise afsnit 1.
Nogle der ved hvordan det skal gøres? (Brænder med NERO)
Takker.
// Har lige ændret din overskrift så den ikke var næsten 100% intetsigende - dwr
Brænde flere afsnit på DVD / Hjælp til Nero(?)
Redaktør: Moderators
Hvis du har konverteret dem hver for sig, har du jo ingen index, når du har brændt dem ned på skiven.T-Mazz skrev: De er i AVI. Men har konveteret dem til VTS, BUO & IFO
Så man kan se dem i sin dvd afspiller.
Den nemmeste måde at løse problemet på, er at bruge programmet ConvertXtoDVD
Du henter de 4 afsnit du vil have ind i programmet (brug dine AVI filer), og det opretter så selv index, menu og kapitler, og konvertere og brænder skiven - så du har en rigtig DVD.
Det er et fedt program, som også kan lægge undertekster ind i film og lave det til DVD.
Zivago
Det lyder jo lige det som jeg skal bruge.Zivago skrev:Hvis du har konverteret dem hver for sig, har du jo ingen index, når du har brændt dem ned på skiven.T-Mazz skrev: De er i AVI. Men har konveteret dem til VTS, BUO & IFO
Så man kan se dem i sin dvd afspiller.
Den nemmeste måde at løse problemet på, er at bruge programmet ConvertXtoDVD
Du henter de 4 afsnit du vil have ind i programmet (brug dine AVI filer), og det opretter så selv index, menu og kapitler, og konvertere og brænder skiven - så du har en rigtig DVD.
Det er et fedt program, som også kan lægge undertekster ind i film og lave det til DVD.
Zivago
Vil jeg forsøge imorgen, takker