Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Der må være nogen her inde der kan hjælpe...
Jeg har et album som j gerne vil brænde..
der er 1 MP3 fil og 1 cue fil...
hvordan brænder j det ud...
og kan det lades sig gøre at brænde det ud så det ik blir en lang sang....
De 2 metoder der har jeg nu aldrig prøvet, mig bekendt kan man i hvert fald ikke mounte en mp3-cue i Daemon...
Bare brænd .cue filen gennem nero, den finder selv mp3´en, selvfølgelig forudsat at cue og mp3 stadig ligger i samme biblioteksstruktur som da cue´en blev lavet.
Men ha´ tålmodighed, der kan gå lidt tid fra du åbner .cue filen til maskinen reelt er klar til at brænde.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
UnitedPublic skrev:Men ha´ tålmodighed, der kan gå lidt tid fra du åbner .cue filen til maskinen reelt er klar til at brænde.
Nemlig. Det er lidt vigtigt at pointere... Det tager nemlig et par uger før den er indlæst. Mange tror ikke man kan pga. den lange ventetid. Jeg kan huske der var en på irc der ikke troede det kunne lade sig gøre pga den lange ventetid. Og han var ikke fra QuakeNet
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright