Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Det er en model 06 men er kun et år gammel.
Den har kørt 6600 km og lige kommet hjem fra andet eftersyn.
Jeg gav 87K for den, og jeg har smidt ekstra kåbe samt ny udstødning på (gammel følger med) værdi 7K. Så i alt 94K.
Min pris ide er 70K
Grunden til salg er at jeg er blevet forelsket i en GSX R1000
Senest rettet af Will 25 maj 2008, 17:38, rettet i alt 1 gang.
Det er forhåbentligt med afgift så? Desuden hader jeg dig lidt, at du sætter sådan en satan til salg nu. Jeg skal først starte på kortet i dag.
Desuden mangler vi lidt info, så som, hvor gammel er den? Hvor langt har den kørt? Har den fået nogen skader? Hvornår er den synet? Og hvor længe har du haft den? Men rigtig flot cykel vil jeg sige. Og jeg ville da beholde den hvis jeg var dig.
odder skrev:Det er forhåbentligt med afgift så? Desuden hader jeg dig lidt, at du sætter sådan en satan til salg nu. Jeg skal først starte på kortet i dag.
Desuden mangler vi lidt info, så som, hvor gammel er den? Hvor langt har den kørt? Har den fået nogen skader? Hvornår er den synet? Og hvor længe har du haft den? Men rigtig flot cykel vil jeg sige. Og jeg ville da beholde den hvis jeg var dig.
Håber du er under indflydelse af alcohol endnu.
For du kan stort set læse dig frem til det hele, er over de billeder
Ingen skader så havet jeg skrevet.
Ikke synet fordi den er ny.
Afgift kan man næsten regne ud. Men ja er med afgift.
Resten må du læse selv :p
Will skrev:Nogen der er frisk i år? den er nået op på en små 10.000 Km
Vil sige en 65K nu.
Det er så en Honda Fireblade 1000 RR 07 jeg vil have i år.. hehe
Hehe, nå det lykkedes ikke sidste år
Bedre held denne gang - men tjek lige de priser på brugte MC´er inden du bliver for optimistisk - det er skræmmende