Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg søgte lidt på boardet herinde omkring invites til trackeren danishbits, og det viste sig at der faktisk er en del der har adgang til siden...
Jeg har selv kun adgang til badbits og nordic-t, men er PU på begge. Der skulle vel ikke være nogen der havde en invite til danishbits, som kunne undværes til mig:)
Free signup stopper
Vi havde planlagt at køre med free signup i 2 uger, men grundet en storm af nye brugere (Over 1100 and still counting :wink har vi valgt at stoppe dette i aften kl 00:00.
De nye krav for at være poweruser træder i kraft når vi lukker for free signup.
Det var da ikke for at give der en røvfuld "goafreak" jeg tog bare fejl, havde ikke lagt mærk til dato'en inde på danishbits da det står med småt oppe i hjørnet, og så lå posten på sidde 1 ikke ret langt ned, så gik bare automatisk ud fra det var i år,(Er ikke så aktiv på deres forrum) og vidste ikke at danishbits før havde kørt med oppen sign on i en kort periode før...
Siger undskyld, håber ikke det har haft katastrofale følger..