Han/hun er med på moden uden helt at vide detnco skrev:En kollega på arbejdet, trådte op her den anden dag i Balltrøje. Jeg var lige ved at spørge hvad han skulle have for den, men for ikke at udstille ham for meget over for vores andre kollegaer holdte jeg min mund. Men det kunne godt nok være stort at få fat i den. Han er sikkert tilfreds med to bajere for den.
Trendsales bliver den nok for dyr på?
[31/5/2008] Den store 90’er fest @ Forum
Redaktør: Moderators
Skal man skrive noget her?
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
det kunne evt. hænge sammen med det eb link der er blevet postet?Sunshine skrev:uddybelse?nco skrev:Jeg er skuffet. Utrolig skuffet.
forum har fucket arrangørerne ret meget med den fest.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Jeg skal nok komme med en længere erklæring en af dagene. Evt. måske Bacher kan supplere, han plejer at være god til at beskrive en aftens events. Faldt lige over den her på Facebook:
Kode: Vælg alt
Lovebite beklager de store problemer lørdag aften. Programmet var i orden og samtlige artister glædede sig enormt. Trods dette falmede aftenen for mange pga følgende 2 problemer:
1) Uoverskuelige køer til barerne. Lovebite havde intet med dem at gøre. Alle barer er 100% arrangeret og bestyret af Forum selv - og det er naturligvis også dem der har 100% fortjeneste på disse. Lovebite har op til flere gange kraftigt understreget at publikum til denne aften ville drikke langt mere end til en vanlig rockkoncert, og er flere gange blevet forsikret om at der var taget højde for dette.
2) Strømmen gik. Lovebite har bedt om en redegørelse fra Forum der naturligvis leverer strøm til et sådan arrangement og forventes at kunne løse eventuelle problemer på langt kortere tid end lørdagens tilfælde. Havde barerne (arrangeret 100% af Forum) fungeret, ville det have været et (meget) irriterende problem, men dog overskueligt hvis man kunne købe noget at drikke. Det er kombinationen af pause og ingen drikkevarer der gør det katastrofalt. Der blev ikke sat musik på i "pausen", da der netop ikke var strøm til dette.
Lovebite havde gjort alt forarbejdet til en god fest, og vi er mindst lige så skuffede over Forums indsats på ovenstående ansvars-områder.nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Jeg har sgu lidt medfølelse med arrangørerne, men det er godtnok tåbeligt Forum ikke er istand til at dimensionere barkapaciteten til sådan et arrangement, det er ikke ligefrem første gang der bliver holdt fest derinde. Tiesto i Parken var lige på kanten til det acceptable mht. barventetid, men i går var det katastrofalt.
Jeg er rodet lidt for meget ind i diverse firmaer, til at jeg vil kommentere på hvem der havde ansvaret for strømproblemerne. Det var meget heldigt det ikke var en heavy-koncert, så var Forum blevet raseret.
Masser af søde piger dog.
Jeg er rodet lidt for meget ind i diverse firmaer, til at jeg vil kommentere på hvem der havde ansvaret for strømproblemerne. Det var meget heldigt det ikke var en heavy-koncert, så var Forum blevet raseret.
Masser af søde piger dog.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
som en af arrangørerne skriver inde på hifly
"ja, det var sgu en slap udløsning. Forum skulle sørge for 3 ting, security, barsalg og strøm. de mente åbenbart at 1 af 3 måtte være ok. fedt."
"ja, det var sgu en slap udløsning. Forum skulle sørge for 3 ting, security, barsalg og strøm. de mente åbenbart at 1 af 3 måtte være ok. fedt."
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.