Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg står med en ny PC hvor jeg skal printe igennem, men jeg kan ikke få adgang til min printer!
Der er installeret Vista Pro på maskinen og printeren er delt.
Der er installeret Norton på maskinen og jeg har indstillet den til at give fuld tillid til hele netværket, men kan stadig ikke komme igennem, da den vil have mig til at indtaste login:
Jeg har ikke login på computeren jeg skal printe igennem, derfor er jeg lidt på bar bund.
Nogen der har nogle gode ideer?
Altså vil ikke tro dine computer er i et domain, derfor skal du have en bruger som har adgang til følge pc med printer tilslutning.
Er begge computer i samme workgroup?
Dj FreeLoad skrev:Altså vil ikke tro dine computer er i et domain, derfor skal du have en bruger som har adgang til følge pc med printer tilslutning.
Er begge computer i samme workgroup?
Jeg fandt ud af det!
Begge computere var i samme workgroup, der var bare en indstilling jeg ikke havde spottet.