Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
aroxdk skrev:Jeg synes faktisk det er rigtig cool... Overraskende nok, men det er jo rimeligt poppet og så er jeg frisk. (Jeg kender ikke originalen btw)
kalleanker skrev:ligeså ringe som paffendorf remixet af xxx couture
paffendorf har da ikk lavet et remix af xxx couture..? mener du ikk hampenberg..?
jeg er helt vild med hampenberg remix'et af xxx couture, og håber da på noget ordentligt denne gang.. selvom det ikk lyder til at være godt..
goafreak skrev:Den er bedre end originalen IMO, men stadig... Det er jo Rune RK... bvadr...
hvad er der nu galt med Rune?
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
hehe der er sgu da ikke noget minimalistisk over det remix, det er jo straight up house, men okay fair hvis du mere er til hardstyle kan jeg godt se det nok ikke er din kop te.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.