Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
chreddy1 skrev:men derimod kan man så bruge PirateBay og MiniNova, hvor man ikke skal have brugere .. der behøver du faktisk ikk at uploade noget, bortset fra det du sender videre til andre, mens du selv downloader dem ..
Nej - du har ret - man behøver ikke uploade...
Men det er så brugere med din indstilling, der trækker speed ned på et helt utåleligt niveau.
Ratio sites, med strikse moderators, og min 1:1 ratio - SÅ kører det.
Bare hæng i nco, de er slet ikke så tossede de torrentsites.
De sider der virker, har en samling brugere som vi ( i perioder ) har ønsket os her på CA
Plys - det nye kuld skrev:Bare hæng i nco, de er slet ikke så tossede de torrentsites.
De sider der virker, har en samling brugere som vi ( i perioder ) har ønsket os her på CA ;)
Øhh, ironi on/off? Jeg lader min kæreste om Torrent. Indtil videre finder hun fint hvad hun skal bruge via Piratebay. At det så lægger resten af vores netværk ned i mens må vi tage med.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:
..at det så lægger resten af vores netværk ned i mens må vi tage med.
ahh ja.. det er en kæmpe ulempe ved torrents.. har selv brugt det ovre ved min far (dog kun en kort tid), men blev pissed af at nettet røg i bund når den ene kørte med torrents og den anden blev brugt til normal internet.. og den larmer så meget at der absolut ikke er nogen chance for at lade den stå natten over og downloade.. så nu bruger jeg så ikk lige torrents mere..
Få jer en ordentlig udbyder.. bruger sq torrent, og der kan jeg nemt bruge torrent og internet browsing samtidigt.. Uden nogen problemer.. Det er kun når torrenten bruger fuld hastighed, at det kniber med at komme rundt på nettet.. Men så kan jeg jo bare tildele den max 500kb/s og så har jeg stadig 500kb/s til at surfe rundt på..
Infected skrev:Få jer en ordentlig udbyder.. bruger sq torrent, og der kan jeg nemt bruge torrent og internet browsing samtidigt.. Uden nogen problemer.. Det er kun når torrenten bruger fuld hastighed, at det kniber med at komme rundt på nettet.. Men så kan jeg jo bare tildele den max 500kb/s og så har jeg stadig 500kb/s til at surfe rundt på..
Ikke fordi jeg skal være i vejen.. Men Folk plejer som regel at vil havde noget lige så værdifuld tilbage, og så plejer man også, vil have et slags bevis på at man ikke bare laver "hit and run" Fordi hvis du får en invite der til og bliver bannet Pga. af dårlig "Seeds" så bliver ham der invitede dig også bannet.
- At det i år er 20 år siden "Lykkehjulet" startede på TV2, vil vi mindes vores allesammens Bengt Burg, Kategorina og ikke mindst Dennis for deres store indsats igennem årene. Denne store begivenhed får os til fredag d. 16. maj 2008 at åbne op for endnu 9000 brugere.
- At det d. 17. maj 2008 præcist er 7 år siden "Lykkehjulet" på TV2 stoppede, vil jeres upload tælle dobbelt i 12 timer, fra lørdag d. 17. Maj kl. 12.
- At det i år er 20 år siden "Lykkehjulet" startede på TV2, vil vi mindes vores allesammens Bengt Burg, Kategorina og ikke mindst Dennis for deres store indsats igennem årene. Denne store begivenhed får os til fredag d. 16. maj 2008 at åbne op for endnu 9000 brugere.
- At det d. 17. maj 2008 præcist er 7 år siden "Lykkehjulet" på TV2 stoppede, vil jeres upload tælle dobbelt i 12 timer, fra lørdag d. 17. Maj kl. 12.
Gogogo!
sig mig læser du ikke selv hvad det er du copy/paster???? det er jo helt irelevant at skrive når det er snart 1 måned gammel nyhed.
Det virkede meget godt Jeg meldte mig til i går for at se hvad det hele drejer sig om, og må konstatere at det ikke er noget for mig... men så fik jeg styret min nysgerrighed, og tak for det ..
Gogogo!
sig mig læser du ikke selv hvad det er du copy/paster???? det er jo helt irelevant at skrive når det er snart 1 måned gammel nyhed.
Det er en OMMER!
Man kan stadig tilmelde sig derinde, så kan ikke se hvordan det er irrelevant.
... Men det er vel hvad man kan forvente når man prøver at hjælpe.
Tænk dig lige om inden du skriver sådan en kommentar