Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.
Flyeren siger vel det meste, What Happens drengene har været på udkig efter en ny dj til teamet og næste måned bliver det så afgjort hvem den heldige vinder er.
Så det bliver helt sikkert en god mulighed for at få hørt nogle af de upcoming navne på scenen og et par af de mere etablerede
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Jeg regner med at tage turen til What Happens og bakke op om Mette, som efter min mening er en af landets absolut bedste opvarmnings DJs og en ganske ganske solid peakhour DJ.
Forvent maximal galskab fra SIMPEL posen når vi indtager boxen.
Er selv ude og fejre min fødselsdag, så skal i hvert fald nok gøre mit til at få stemningen i vejret
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Flere gigs, promotion og What Happens er så småt også begyndt at holde fester uden for kbh.
Det er i hvert fald mit bud
Jeg må holde med FrZ på den der.
Mette tar udelukkende jobbet som resident, hvis hun vinder, fordi FrZ bor i byen.
Af samme årsag, tror jeg at jeg vil stille op.
Men at gå efter et residency hos en af landets bedst kørende "udnergrunds" house klubber virker meget logisk i mit hoved - også selv geografien ikke er helt optimal.
Men WH er jo ikke en fast fre-lørdag ting, det er en ca. måndtlig klub aften (udvides jo nok, som de løbende udvider til Århus osv)
SÅ der vil ikke være tale om at skulle pendle hver fredag for at komme på arbejde.